این خودرو نسل جدید هیوندای «ولستر» است؟+تصاویر

پرشین خودرو: هیوندای موتورز کره جنوبی برای سومین سال پیاپی، نسخه‌ای جدید از کانسپت RM با نام RM16 رونمایی کرد. دو سال پیش یعنی در سال 2014 میلادی کانسپتی با همین نام ولی با کد RM14 معرفی شد و سال گذشته هم نسخه‌ای جدید از آن با چهره‌ای بروزرسانی شده و با کد RM15 معرفی شد

به گزارش «پرشین خودرو»، حالا در سال 2016 میلادی با تحولات و تغییراتی اساسی، کانسپت RM16 با پسوند "N" در جریان برگزاری نمایشگاه خودرویی "بوسان" کره جنوبی معرفی شده است.

یکی از اصلی‌‌ترین چیزهایی که پیرامون این خودرو گفته می‌شود و برای سومین سال پیاپی است که شاهد این دسته از بحث‌ها و صحبت‌ها هستیم، امکان نسل جدید "ولستر" بودن این خودروست که تمامی رسانه‌های خودرویی به این مورد اشاره داشته‌اند، هرچند شرکت خودروسازی هیوندای تا به الان صحبتی در این باره نداشته و صرفا تمرکز خود را بر روی ساخت یک نمونه واقعی و قابل تولید از آن معطوف کرده است تا پس از آن، پرده از رازهای پنهان این کانسپت بردارد که آیا نسل جدید هیوندای ولوستر خواهد بود یا خیر.

در خصوص طراحی ظاهری نسبت به کانسپت قبلی می‌توان چهره‌ای بهتر و جوانپسند‌تر را شاهد بود که چه در جلو و چه در عقب آن تغییراتی اساسی صورت گرفته تا چنین طرحی بدست آید. گفتنی است که نیروی محرکه این خودرو بر روی کاغذ توسط پیشرانه‌ای چهار سیلندر سوپرشارژر برقی تامین می‌شود که از حجم 2 لیتری آن، حداکثر قدرتی 300 اسب بخاری خالص و گشتاوری 383 نیوتن متری استخراج می‌شود و به کمک جعبه دنده‌ای 6 سرعته دستی و یک دیفرانسیل لغزش محدود، حدود 53 درصد از آن به محورهای جلو و حدود 57 درصد از نیروی باقی مانده هم به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

کد خبر 56625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha