کد خبر 56694
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
پلیس راهوری که خودرو ندارد!

پرشین خودرو: فرماندهی پلیس راهور شهرستان سلطانیه گفت: نداشتن خودروی ماموریت از مهمترین کمبودهای پلیس راهور سلطانیه است و پلیس این شهرستان در زمان حاضر با موتورسیکلت به ماموریت های شهری اعزام می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدمهدی جرینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق پیگیری های انجام شده با مرکز استان، مقرر شده است امسال یک دستگاه خودرو به این فرماندهی تحویل داده شود.

وی اظهار کرد: پلیس راهور این شهر از کمبود نیروی انسانی نیز رنج می برد و اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان می تواند این کمبود را در حد زیادی کاهش دهد.

جرینی گفت: آگاهی کم مردم از برخی قانون های رانندگی، معرفی نشدن نقاط حادثه خیز استان و نبود اطلاع رسانی درباره آخرین قانون های این حوزه از مشکلات این بخش است.

وی افزود: امسال سلطانیه رتبه نخست کاهش تصادف های شهری را در استان کسب کرده است و در اعمال قانون خودروها نیز رتبه چهارم استانی را دارد.
فرماندهی پلیس راهور شهرستان سلطانیه گفت: نبستن کمربند ایمنی، مکالمه با تلفن همراه و ورود به محدوده ورود ممنوع از بیشترین تخلف های رانندگی است که مردم سلطانیه انجام داده اند.

وی یادآور شد: سال قبل هفت مورد تصادف منجر به جرح و 22 مورد تصادف منجر به خسارت مالی دراین شهرستان رخ داد که این آمار از ابتدای امسال سه مورد منجر به جرح و 2 مورد تصادف منجر به خسارت مالی گزارش شده است.

جرینی گفت: 80 درصد تصادف های رانندگی این شهرستان در سال گذشته و امسال تصادف بین خودرو و موتورسیکلت بوده و این موضوع اهمیت رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان به خصوص موتور سیلکت سواران را نشان می دهد.

وی از خط کشی گذرگاه های عابر پیاده و خیابان های سلطانیه خبر داد و افزود: امسال مرکز مانیتورینگ پلیس راهور این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و تخلف رانندگان توسط دوربین های نصب شده در سطح شهر رصد و اعمال قانون خواهد شد.


 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.








منبع: ایرنا

کد خبر 56694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha