برنامه «سانگ یانگ» برای تولید 3 مدل خودروی جدید تا سال 2019

پرشین خودرو: سانگ یانگ موتورز کره جنوبی اعلام کرد که تا سال 2019 میلادی، سه خودروی جدید به لیست خودروهایش اضافه خواهد کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، براساس اعلام رسمی سانگ یانگ کره، قرار است تا سال 2019 میلادی سه مدل خودروی جدید تولید و به بازار عرضه شود که یکی از آن‌ها خودرویی پیکاپ، دیگری نسل جدید سانگ یانک رکسون و آخری هم نسل جدید سانگ یانگ کوراندو خواهد بود.

برنامه ریزی سانگ یانگ برای تولید این سه خودرو بدین شکل خواهد بود که هر یک از آن‌ها در یک سال معرفی خواهند شد. براساس برنامه ریزی تدویش شده، سال آینده قرار است نسل جدید سانگ یانگ رکسون معرفی و به بازار عرضه شود. از جزییات این طرح اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، ولی گفته شده نسل جدید سانگ یانگ رکسون برپایه پلتفرم هیوندای سانتافه توسعه پیدا خواهد کرد و از طرح کانسپت آن در نمایشگاه خودرویی پاریس 2016 پرده برداری خواهد شد، البته شایعه بودن نمایشگاه خودرویی پاریس تایید شده است، ولی درست یا اشتباه بودن این موضوع از سوی سانگ یانگ تایید یا رد نشده است.

یک سال پس از معرفی و عرضه سانگ یانگ رکسون به بازار یعنی در سال 2018 میلادی، شرکت سازنده قصد دارد برپایه نسل جدید همین خودرو یعنی رکسون، خودرویی پیکاپ دوکابینه طراحی و تولید کند. قابل ذکر است که سانگ یانگ سیاست خود در قبال تولید چنین خودرویی را رقابت با محصولاتی همچون میتسوبیشی تریتون، نیسان ناوارا، فورد رنجر و تویوتا هایلوکس عنوان کرده است.

در سال آخر یعنی 2019 هم شرکت خودروسازی سانگ یانگ اعلام کرده که از نسل جدید سانگ یانگ کوراندو در قالب خودرویی کراس اوور رونمایی خواهد کرد. سانگ یانگ همچنین اضافه کرد که در طراحی نسل جدید کوراندو احتمالا از فاکتورهای طراحی تیوولی و یا از پلتفرم تیوولی استفاده کند.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 56699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha