کد خبر 56770
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
تلگرام با امکانات جدید در نسخه 3.10

پرشین خودرو: تلگرام در نسخه ۳.۱۰ خود، به کاربران قابلیت پیش‌نویس کردن پیام‌ها و مشاهده تصویر در تصویر را ارایه کرده است.

به گزارش«پرشین خودرو»، تلگرام برای بسیاری از کاربران در ارتباطات تجاری جایگزین ایمیل شده است. در این پیام‌رسان، گاهی اتفاق می‌افتد در میان یک پیام مهمی که قصد دارید بفرستید، فردی به شما پیام می‌دهد و شما به کلی پیام مورد نظر را فراموش می‌کنید. اما با آخرین آپدیت تلگرام، دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت.

امروز تلگرام با ارائه جدیدترین نسخه خود، (نسخه ۳.۱۰) قابلیت پیش‌نویس (draft) را معرفی کرده است، به طوری که پیام‌هایی که پایان نیافته‌اند در لیست پیام‌ها به طور واضح دیده می‌شوند و پیام‌هایی که حاوی پیش‌نویس‌هایی هستند که هنوز فرستاده نشده‌اند، به بالای لیست منتقل می‌شوند.

نکته دیگر اینکه تمام این پیش‌نویس‌ها بر روی تمامی دستگاه‌های شما هماهنگ شده و اگر یک پیام را روی گوشی خود آغاز کرده‌اید، می‌توانید آن را از رایانه خود دنبال کنید.

 

تصویر در تصویر

با جدیدترین نسخه تلگرام، این قابلیت فراهم شده تا در سیستم عامل iOS، ویدیوهای یوتیوب و ویمو (Vimeo) را در یک پنجره جدید مشاهده کنید. دکمه‌ای جدید به سمت راست ویدیوها اضافه شده که با ضربه زدن رو‌ی آن، می‌توانید ویدیو را کوچک کرده و در حالی که کارهای دیگری انجام می‌دهید، به گوش دادن و نگاه کردن به آن بپردازید.

شما همچنین می‌توانید ویدیوی کوچک شده را روی صفحه مورد نظر خود بیاورید. در آیپدها، می‌توانید حتی در شرایطی که اپلیکیشین دیگری را باز کرده‌اید، ویدیوهای که در حالت PiP قرار دارند را مشاهده کنید. قابلیت PiP به زودی در یکی از نسخه‌های بعدی تلگرام برای تمامی ویدیوها در دسترس قرار می‌گیرد.

کاربران اندروید با نسخه بالاتر از ۴.۱ نیز از قابلیتی جدید پخش ویدیوها بهره خواهند برد.

تلگرام در وبلاگ خود اظهار کرده است: ما طراحی تلگرام را در تمام برنامه‌های خود ارتقا داده و همچنین تغییراتی در تلگرام دسکتاپ داده‌ایم و مشخصات صفحات را به طور کامل نونما کرده‌ایم. در تلگرام در تلاش هستیم تا مرز آنچه که می‌توانید با یک اپلیکیشن پیام‌‌رسان انجام دهید را گسترش دهیم. منتظر آپدیت‌های جدیدی که به زودی می‌آیند باشید.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

منبع: ایسنا

کد خبر 56770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha