برنامه ای برای افزایش قیمت نداریم

پرشین خودرو: مدیرعامل اهاکو که تولیدکننده کلاچ گیرهای اتوماتیک در کشور است می گوید استقبال از کلاچ گیر هوشمند در سطح کشور فراتر از حد تصور بوده است و بیشتر این رانندگان تاکسی هستند که تمایل زیادی دارند از این کلاچ گیرها استفاده کنند.

سید محمد علمی حسینی در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: کلاچ گیر هوشمند بر خلاف تصور عموم همان دنده اتوماتیک شدن خودرو نیست بلکه سعی شده در این سیستم هوشمند از مزایای دنده اتوماتیک استفاده شود و معایب آن کنار گذاشته شده شود.

وی در همین رابطه ادامه داد: در کلاچ گیر هوشمند راننده نیازی به تعویض پیاپی کلاچ خودرو ندارد و صرفا به وسیله یک دکمه شاسی که بر روی دنده خودرو نصب می شود این کار صورت می گیرد که کار راننده را از هر جهت راحت تر می کند.

علمی حسینی افزود: برطرف شدن خستگی ناشی از تعویض مکرر کلاچ، جلوگیری از استهلاک دنده، کلاچ و خودرو و مصرف پایین بنزین از مزایای کلاچ گیرهای هوشمند می باشد که خوشبختانه مورد استقبال بی نظیر مردم نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال قابل توجه کلاچ گیرهای هوشمند توسط رانندگان تاکسی بیان کرد: رانندگان که بیشترین استفاده از خودرو را دارند کاملا با مزایای آن آشنا شدند. از آنجا که نصب این سیستم بر روی خودرو کاملا رایگان است و به مدت 14 ماه نیز گارانتی بی قید و شرط ضمیمه این کلاچ های هوشمند است موجب شده رانندگان تاکسی به خوبی دریابند که استفاده از این کلاچ گیرهای اتوماتیک بر روی خودروی خود از هر نظر با صرفه است.

مدیرعامل شرکت اهاکو در پاسخ به این پرسش که قیمت ها از نظر مشتریان چگونه است توضیح داد: تا کنون هیچ کدام از مراجعان در سراسر کشور نسبت به قیمت این محصول اعتراضی نداشته اند چه بسا توسط برخی نمایندگی ها تحت فشار به منظور افزایش قیمت ها نیز بودیم اما تاکنون برنامه ای برای بالابردن قیمت ها حتی به صورت چند درصدی هم در فهرست اقدامات شرکت وجود ندارد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کلاچ گیر هوشمند می توانند به وب سایت ehaco.ir مراجعه کنند.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 56855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha