کد خبر 56860
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
شروط قرارگیری در مسیر توسعه

پرشین خودرو: مدیرعامل مگاموتور ضمن بازدید از شرکت های زیرمجموعه و شرکت های قطعه سازی در شهر مشهد و استان آذربایجان شرقی هدف از این بازدید را آشنایی و آگاهی از نحوه عملکرد و سیاست گذاری در تعامل با قطعه سازان عنوان کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، محمدرضا شیخ عطار مدیرعامل مگاموتور در این بازدید که از شرکت های سایپا آذربایجان، سمتکو و تعدادی از شرکت های قطعه سازی شهر مشهد با هدف سیاست گذاری در رابطه با نحوه تعامل با قطعه سازان صورت گرفت، راهکارهای توسعه همکاری با قطعه سازان را بررسی و مشکلات و موانع توسعه محصول و همچنین اقدامات مهندسی در راستای کیفی سازی محصولات، در تولید قطعات را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیرعامل مگاموتور در این بازدیدها با تاکید بر کاهش هزینه و قیمت محصولات از سوی قطعه سازان گفت: در صورت کاهش قیمت از سوی قطعه سازان امکان افزایش تیراژ تولید میسر خواهد شد که این کار فعالیت و سود بیشتری را برای قطعه سازان در پی دارد.

شیخ عطار در خصوص بومی سازی قطعات گفت: خواسته مگاموتور از شرکت های قطعه ساز فعالیت بیشتر در جهت بومی سازی اکسل و پلوس با کیفیت و تکنولوژی بالا برای رضایتمندی بیشتر مشتریان می باشد و لازم است این مجموعه ها، هر نوع قطعه ای که توان تولید آن در این شرکت ها میسر است را تولید کنند.

وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها شاهد اخلاص در فعالیت کارکنان بوده یادآور شد: این شرکت ها به عنوان یک بنگاه اقتصادی، مستعد توسعه و پیشرفت می باشند و در آینده قدرت رقابت پذیری این شرکت ها در امر قطعه سازی افزایش خواهد یافت.

وی صرفه جویی، بهره وری و کارگروهی را در پیشرفت تولید بسیار با ارزش دانست و از ابتکارات و نوآوری مبتکران این شرکت ها در امر ساخت ابزار آلات و تجهیزات فنی قدردانی کرد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.



 

کد خبر 56860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha