حضور دوباره «جک اس 5» در یک سریال ایرانی

پرشین خودرو: در رمضان امسال پخش سریال «برادر» در شبکه دوم سیما کلید خورد که در مورد زندگی و اتفاقات یک بازاری قدیمی و برنج فروش ایرانی است که در فیلم تاکید می شود که بخاطر منافع ملی فقط برنج ایرانی می فروشد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، حاج کاظم پهلوان به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام موجب دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است.

برخی نادوستان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که… .

اما نکته ای که موجب شد "پرشین خودرو" به این فیلم بپردازد نه بحث برنج بود و نه بحث دلالی که این 2 اتفاق به حوزه فعالیت ما مربوط نمی شود.

 

واقعیت این است که در این سریال از خودروی "جک S5" استفاده شده که در جای خود جالب است. زیرا تا بوده تهیه کنندگان فیلم های ایرانی سعی می کردند با بهره بردن از برندهای نام آشنای کره ایی و آلمانی نشان دهند که در زمینه سرمایه گذاری برای فیلم خود از هیچ چیز دریغ نکرده اند.

 

البته شاید یک دلیل دیگر این انتخاب ها کیفیت برندهای مطرح بوده است و این تصور که فلان خودرو چون محصول چین است پس بدرد نمی خورد.

 

اگر نظریه دوم را قبول کنیم، حضور این برند چینی در فیلم "برادر" را باید به معنی کیفیت بالای خودرو دانست.

 

در نوروز 95 نیز در یکی از سریال های پخش شده با نام "زعفرانی"، خودروی جک S5 به عنوان یکی از بازیگران این مجموعه نقش آفرینی می کرد.

 

این تغییر دیدگاه در ساخت فیلم و سریال و کاهش هزینه تولید می تواند به این معنی باشد که این خودروی چینی ساخت کرمان موتور نمره قبولی تهیه کنندگان مشکل پسند تلویزیون را کسب کرده است.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 56954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha