تصاویر نسل جدید پورشه «پانامرا» فاش شد+تصاویر

پرشین خودرو: در حالی که پورشه خود را برای معرفی نسل جدید سدان پانامرا آماده می‌کند، اخیرا تصاویر این خودرو فاش شده است. این موضوع قطعا باعث نارضایتی پورشه خواهد شد و از جذابیت مراسم رسمی معرفی پانامرا ۲۰۱۷ می‌کاهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، هیچ راز‌ی در دنیای اینترنت امن نیست و افشای تصاویر رسمی پورشه پانامرا ۲۰۱۷ پیش از معرفی آن، گواه این مدعی است.

نسل جدید سدان پانامرا طراحی زیباتری نسبت به گذشته دارد. با این که شکل و شمایل کلی خودرو هم‌چنان دست نخورده باقی مانده است، اما تمامی جزئیات پانامرا ۲۰۱۷ تغییر کرده‌اند و اکنون آن را بیش از پیش به سایر محصولات این شرکت نزدیک کرده است. طراحی بخش جلو و انتهایی به خصوص چراغ‌ها، از ۷۱۸ به عاریت گرفته‌ شده‌اند. کاپوت کشیده‌ی خودرو نیز نوید پیشرانه‌ی قدرتمند هشت سیلندر ۴ لیتری را می‌دهد.البته انتظار می‌رود که امکان سفارش انواع شش سیلندر نیز در کنار نمونه‌ی هیبریدی، در دسترس باشد.

تصاویر افشا شده در بخش داخلی خودرو، نشان از حذف نشانگر‌های آنالوگ وضعیت خودرو را دارد. تنها نمونه‌ی آنالوگ موجود، نشانگر دور موتور است و اطراف آن چهار نمایشگر دیجیتال قرار گرفته‌اند که تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده را به نمایش خواهند گذاشت. 

همواره انتقاد‌های زیادی از نسل گذشته‌ی پانامرا در خصوص فضای اندک سرنشینان عقب، می‌شد. حال ظاهرا پورشه تدابیری برای حل این مشکل اندیشیده است. تصاویر زیادی از کابین خودرو منتشر نشده است، اما می‌توان فضای جادار‌تر سرنشینان عقب را در قیاس با نسل قبلی پانامرا مشاهده کرد. هم‌چنین نمایشگر لمسی بزرگی نیز در کنسول وسط این بخش تعبیه شده تا سرنشینان به راحتی بتوانند به اعمال تنظیمات دلخواه بپردازند.

در ادامه شما را به تماشای تصاویر افشا شده از نسل جدید پورشه پانامرا دعوت می‌کنیم.

 

پورشه پانامرا

پورشه پانامرا 2017

پورشه پانامرا 2017

پورشه پانامرا 2017

پورشه پانامرا 2017

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: زومیت

کد خبر 56995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha