کد خبر 57008
۵ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
«تیگو 5» مدیران خودرو، بازیگر شد

«پرشین خودرو»: سریال پادری با یک بازیگر چینی به خانه های مردم وارد شده است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در ایام ماه مبارک رمضان پخش سریال های مناسبتی با مضمون خانوادگی آغاز شده است و یکی از این سریال ها که در سال های گذشته با نام دودکش در تلویزیون پخش می شد، با نام جدید پادری میهمان منازل ایرانیان شده است.


در سری جدید این سریال نه تنها نام آن تغییر یافته است بلکه دیگر خبری از قالیشویی هم نیست البته هنوز به روش جدیدی حرفه بازیگران این سریال قالیشویی است اما دیگر از آن کارگاه پلمپ شده خبری نیست و دوستان در آپارتمان کار خود را رونق می دهند.


یکی دیگر از تغییراتی که در این سریال به چشم آمد استفاده از یک خودروی شاسی بلند که اتفاقا آرمش نیز به دلایلی پوشانده شده است بود که توجه همگان را به خود جلب کرد.


اما سوال بسیاری از علاقه مندان به خودرو این است که ماشین استفاده شده در این سریال نامش چیست؟ «پرشین خودرو» جواب این سوال را به شما خواهد داد. نام خودروی شاسی بلند استفاده شده در سریال پادری، تیگو5 بوده و از محصولات شرکت مدیران خودرو است.


این خودرو که به تازگی وارد بازار ایران شده است از نظر امکانات و بدنه هیچ تفاوتی با برندهای معروفی که ایرانیان آنها را در خیابان های شهر هایشان بسیار می بینند، ندارد.


اما با تیگو 5 بیشتر آشنا شوید:

خودروی تیگو ۵ یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است که عمدتا از مهندسان بنام اروپایی هستند؛ این SUV پیشرفته دارای گیربکس اتوماتیک CVT و تجهیزات به روز رفاهی و همچنین آپشن‌های متنوع در سطح بسیار بالا است که از مشخصه‌های این خودروی لوکس فول آپشن است.


ابعاد خارجی تیگو ۵ (Tiggo 5) برابر با ۴۵۰۶ میلیمتر طول، ۱۸۴۱ میلیمتر عرض و ۱۷۴۰ میلیمتر می باشد .نمای جلو خودرو متشکل شده از چراغهایی که کمی بزرگ به نظرمی سد و جلو پنجره مشبکی که لوگوی چری را در میان خودرو با دو بال کرومی در اختیار دارد.


پیشرانه ای که چری برای تیگو ۵ (Tiggo 5) در نظر گرفته است یک موتور ۱۹۷۱ لیتری با تنفس طبیعی بوده و توان خروجی این موتور برابر با حداکثر ۱۳۶ اسب‌بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه و گشتاور آن ۱۸۲ نیوتن‌متر در ۴۵۴۰ دور در دقیقه می باشد.این خودرو در دو نوع جعبه دنده دستی ۵ سرعته و اتوماتیک ۷ سرعته عرضه می گردد.مصرف سوخت تیگو ۵ با جعبه دنده دستی ۸.۵ لیتر و با جعبه دنده اتوماتیک ۸.۹ لیتر در سیکل شهری می باشد. طبق اعلام چری این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ می باشد.


به هر حال حضور خودروهای چینی باکیفیت در سریال های این روزهای تلویزیون نشان از اعتماد بالای ایرانیان و البته برنامه سازان تلویزیون به کیفیت این خودروها دارد.
 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
    0 0
    واقعا ارزش خبری این خبری که زدید با این تیتر کجاست؟!!! اگر رسانه های دیگه میان و مثلا میگن فلان مدل استومارتین در فلان فیلم جیمز باند به کار گرفته شد، باید دونست که از اون ماشین 100 الی 200 تا یا شاید هم کم تر تولید شده که اون رو خاص می کنه نه یک ماشین با تیراژ بالا که .... خیلی رفتین توکار رپورتاژ خبری