آغاز سفر به یاد ماندنی با «جک j5 »در تابستان+شرایط فروش

«پرشین خودر»: شرکت کرمان موتور شرایط فروش خودروی جک J5 برای تیرماه 95 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، خریدارانی که به دنبال خرید این خودرو هستند می توانند برای مدل گیربکس دستی آن 517 میلیون و100 هزار ریال و در 2 مرحله پرداخت نمایند.


شما در مرحله اول پرداخت تنها 200 میلیون ریال واریز خواهید کرد و مابقی مبلغ در هنگام صدور دعوت نامه از شما دریافت خواهد شد.


با خرید خودرو «جک J5 »به این روش شما از 6 میلیون ریال تخفیف نقدی و 21 درصد سود مشارکت بهره مند خواهید شد همچنین در صورت انصراف شما می توانید 19 درصد سود به همراه مبلغ واریزی خود را دریافت کنید.


تاریخ تحویل خودرو در 2 ماه پایانی پاییز 95 اعلام شده است.


اما اگر شما ترجیح می دهید که از خودروی سواری اتوماتیک بهره ببرید باید به شما اعلام کنیم که کرمان موتور برای شما هم یک پیشنهاد ویژه دارد.


برای خرید «جک J5 »دنده اتوماتیک شما می توانید از دو روش یک مرحله ای و دو مرحله ای در پرداخت استفاده کرده و از لذت رانندگی با این خودرو بهره مند شوید.


مبلغ قطعی اعلام شده برای جک جی5 رقم 627 میلیون 100 هزار ریال است که در روش یک مرحله ای شما با واریز کل این مبلغ در مرداد 95 می توانید خودروی خود را تحویل بگیرید.


در صورتیکه ترجیح می دهید این مبلغ را در دو مرحله پرداخت نمایید بهتر است بدانید که مبلغ ثبت نامی شما تنها 250میلیون ریال بوده و مابقی مبلغ در هنگام صدور دعوتنامه از شما دریافت خواهد شد.


خریداران «جک J5» نیز می توانند خودروی خود را در پاییز 95 دریافت نمایند.


به خریداران مدل پرداخت دو مرحله ای 20 درصد سود مشارکت و 18 درصد سود انصراف تعلق می گیرد و به خریداران تک مرحله ای سودی بابت مشارکت داده نخواهد شد اما؛ تمامی خریداران« j5» می توانند از تخفیف نقدی 26 میلیون ریالی بهره مند شوند.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
    1 0
    با این شرایط زمستان 95 باید باهاش بریم سفر از دم قسط مردم نمیخرند حالا شرایط نقدی گذاشتین؟