مشکلی در تامین قطعات اصلی برای محصولات خود نداریم

پرشین خودرو: با توجه به سرمایه گذاری که نمایندگان ما در سراسر کشور انجام داده اند و آموزش های منظمی که شرکت برای ایشان گذاشته است، فروش قطعات غیر اصل توسط این مجموعه ها غیر ممکن است.

رادین پیمان فر در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب گفت: یکی از مشکلاتی که بازار خودرو در سال های اخیر با آن دست و پنجه نرم کرده است حضور قطعات بی کیفیت و غیر استاندارد بوده که متاسفانه آسیب بسیاری را به صنعت و بازار خودرو وارد کرده و می کند.


وی ادامه داد: اتفاق ناگوار این است که مردم به علت کمی ارزان تر بودن این کالاهای تقلبی، اقدام به خرید کرده و نمی دانند که چه بلایی بر سر خودروی خود می آورند.


مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو تصریح کرد: شرکت مدیران خودرو این امکان را دارد که تمامی قطعات مورد نیاز مشتریان خود را به صورت اصلی و با ضمانت به آنها تحویل دهد.


وی با تاکید بر این مطلب که تمامی قطعاتی که در نمایندگی های مدیران خودرو بر روی خودرو سوار می شود و یا برای مشتریان فاکتور می شود اصل هستند گفت: این اطمینان در بیان بنده بدان جهت است که حتی اگر این مراکز نمایندگی بخواهند قطعه ی تقلبی و غیر اصل به مشتری بفروشند، سامانه فروش این مجوز را صادر نکرده و فاکتوری تحویل نمی دهد.


پیمان فر اظهار داشت: البته در یک صورت ممکن است نمایندگان شرکت بتوانند برای سود بیشتر اجناس غیر اصل به مردم تحویل دهند که در آن صورت به مشتری فاکتور شرکتی تحویل نخواهند داد؛ چون نمی توانند. بنابراین اگر مشتریان محصولات مدیران خودرو به نمایندگی مراجعه کردند که پس انجام خدمات و تعویض قطعه از دادن فاکتور سر باز زد؛ کمی تعمل کنند زیرا ممکن است محصول تقلبی به جای اصل به ایشان تحویل شده باشد.


وی خطاب به مشتریان شرکت مدیران خودرو گفت: در صورتیکه شما بزرگواران با چنین اتفاقی روبه رو شدید به سرعت با شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو تماس گرفته و مراتب را اطلاع دهید تا ما پیگیری کنیم.

 


مدیر عامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو خاطرنشان کرد: شرکت مدیران خودرو در حال حاضر از لحاظ تامین قطعات حرف اول را در ایران می زند و سرمایه گذاری ما در بخش قطعات دارای یک انبار بزرگ هستیم و اگر نمایندگی های شرکت امروز ثبت سفارش کنند هم اکنون 95 درصد قطعات مورد نیازشان را به صورت کاملا ارژینال تحویل خواهند گرفت.


وی با اشاره به همکاری خوب شرکت چری با مدیران خودرو در تامین قطعات افزود: اگر در برخی از نمایندگی های شرکت کمبود قطعه مشاهده می شود این اشکال به علت کم کاری نماینده در ثبت سفارش جدید است زیرا ما بارها اعلام کرده ایم که برای خرید قطعات اقدام کنند اما برخی از این دوستان از سرمایه گذاری در بخش قطعات فراری هستند و رغبت نمی کنند.


وی در پایان از رفع مشکل کمبود احتمالی قطعات در برخی از نمایندگی های مدیران خودرو خبر داد.

 

کد خبر 57132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha