پروژه خاص و جدید فیات 500 با نام «ریوا» معرفی شد+تصاویر

پرشین خودرو: کوچک‌ترین خودروی فیات با الهام از کوچک‌ترین قایق تفریحی جهان معرفی شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، "فیات 500 ریوا" کوچک‌ترین خودروی کمپانی فیات است که حالا با الگوبرداری از کوچک‌ترین قایق تفریحی جهان یعنی "ریوا" ویژه سازی شده و قرار است به تعداد محدود 500 دستگاهی ساخته و به مشتریان تحویل داده شود.

پیش از اینکه به قسمت‌های تغییر یافته این خودرو بپردازیم، باید گفت که شرکت خودروسازی فیات دست مشتری را برای سفارشی سازی این خودرو باز نگه داشته و برای بخش مولد قدرتی آن از سه موتور مختلف بنزینی و دیزلی استفاده کرده که باز هم به انتخاب مشتری، به دو جعبه دنده شش سرعته دستی یا اتوماتیک متصل می‌شوند. پیشرانه‌های در نظر گرفته شده برای این خودروی لوکس کوچک هم یک موتور 1.2 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با حداکثر قدرتی 69 اسب بخاری، پیشرانه‌ای 0.9 لیتری Twin Air با دو خروجی قدرت 85 و 105 اسب بخاری و در نهایت یک موتور دیزلی 1.3 لیتری 95 اسب بخاری هستند.

کار اصلی فیات برای این خودروی کوچک بر روی طراحی ظاهری آن صورت گرفته است. باتوجه به تصاویر منتشر شده از سوی فیات، می‌توان یکسری بروزرسانی‌های ظاهری را مشاهده کرد که به طور خلاصه شامل قاب کرومی رنگ پشت آینه‌ها، رینگ‌های آلیاژی براق 20 پره‌ای 16 اینچی، دستگیره‌های درب کرومی رنگ و مهم‌تر از همه، نوار زمردی رنگ کشیده شده در اطراف بدنه خودرو می‌شود که الگوبرداری شده از قایق کوچک تفریحی "ریوا" است.

با ورود به داخل کابین هم برخلاف خصوصیات اصلی فیات 500، با فضایی کاملا لوکس مواجه خواهیم شد که علاوه بر چرم‌های مرغوب سفید رنگ طبیعی، در پنل داشبورد و بر روی اهرم تعویض دنده و همچنین برای ساخت بخشی از غربیلک فرمان، از چوب‌های مرغوب و طبیعی درخت "ماهون" استفاده شده که درخت‌های آن در جنوب فلوریدا یافت می‌شود.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 57224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha