کد خبر 57285
۱۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

پرشین خودرو: این مامورِ اعدام، امروز 77 ساله است و هر ساله در روزِ «کهنه سرباز»، مدال «لژیون لیاقت» خود را به سینه اش نصب می کند؛ هیچ آدم فضولی هم تا به حال بابت اعدام حدود 300 ایرانی از او سوالی نپرسیده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، «ویلیام راجرز» در ماه دسامبر سال 1938 در «فورت وورث»( واقع در ایالت «تگزاس» آمریکا) متولد شد. گرچه او یکی از ده ها عضوِ خاندانِ «راجرز» است که لباس افسری نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا به تن کرد و به عنوان ژنرال چهارستاره ، بازنشسته شد ، اما  تنها راجرزی است که افتخار اعدام 290 تروریستِ غیر نظامی! را در عرض کمتر از یک دقیقه دارد و به خاطر این شجاعت بی نظیر ، مدالِ «لژیون لیاقت» (Legion of Merit) نیز دریافت کرده است.
کاپیتان «ویلیام سی راجرز» ( که در خاندانِ ژنرال های راجرز به «ویل راجرز سوم» شهرت دارد) از سال 1978 تا سال 1989 فرماندهی ناو جنگی «یو اس اس وینسنس) را بر عهده داشت. این کاپیتان از جان گذشته!! در سوم جولای سال 1988 ، طی عملیاتی متهورانه و جوانمردانه ، یک فروند «هواپیمای جنگی حامل کلاهک هسته ای مسافربری!! ایرانی» را با 290 مسافر تعلیم دیده برای جنگ های هسته ای ، بر فراز خلیج فارس ، هدف قرار داد و در کمتر از یک دقیقه ، تمامی 290 تروریست تعلیم دیده ی!! ایرانی را (که 66 نفر آنان کودکان زیر 10 سال یودند) قطعه قطعه نمود.
  کاپیتان «ویلیام سی راجرزسوم» در پایان خدمت خود به‌خاطر «رفتار بسیار شایسته و انجام خدمات برجسته بین تاریخ آوریل ۱۹۸۷ تا مه ۱۹۸۹ به عنوان افسر فرماندهٔ ناو وینسنس »به دریافت مدال «لژیون لیاقت» از دستان رییس جمهور وقت آمریکا مفتخر شد.
این مامورِ اعدام، امروز 77 ساله است و هر ساله در روزِ «کهنه سرباز»، مدال «لژیون لیاقت» خود را به سینه اش نصب می کند. هیچ آدم فضولی هم تا به حال بابت اعدام 290 تروریست!! از وی سوالی نپرسیده است.

مامورِ اعدام ایرانی‌ها هنوز زنده است+عکس

کد خبر 57285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha