کد خبر 57319
۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱

پرشین خودرو: در پنجمین همایش تكریم از كارفرمایان نمونه كشور،گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان كارفرمای منتخب و نمونه سال 94 استان تهران معرفی شد.

 

 به گزارش «پرشین خودرو»،  در این همایش كه با حضور وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و وزیر دادگستری در ساختمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، از تلاش مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان كارفرمای نمونه با اهدای تندیس قدردانی شد.مهندس ناقدی، قائم مقام اجرایی مدیر عامل در این مراسم تندیس کارفرمای نمونه استان تهران را به نیابت از مهندس یکه زارع دریافت کرد.

 

در این همایش، وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی، كارگران و كارفرمایان را صاحبان اصلی سازمان تامین اجتماعی دانست و ضمن حسنه خواندن تكریم از آنان گفت: این امر انگیزه های بیشتری در آن ها برای چرخش چرخ های اقتصادی كشور و محافظت و پاسداری از منابع و كاركردهای ارزشمند سازمان تامین اجتماعی ایجاد می كند.

 

علی ربیعی، با اشاره به لزوم پاسخگویی به خیل عظیم كارجویان در آینده گفت: باید جامعه ای را به مقصد برسانیم كه اعتماد اجتماعی میان همه اقشار و طبقات آن تضعیف شده است.

 

وی افزود: در این مدت با تمامی توان سعی کرده ایم تا به تامین اجتماعی انعطاف پذیر برسیم. وی بااشاره به لزوم هم فكری در تصمیمات، درباره چگونگی ایجاد اشتغال بیشتر، ماهیت سرمایه گذاری، نوع مشاغل و حمایت از تولید داخلی گفت: به اعتقاد من، جریان تولید و ایجاد شغل نیاز به مباحثه و تبادل‌نظر بیشتر با کارفرمایان دارد تا بتوانیم برای آن راه‌حل پیدا کنیم.

 

گفتنی است، هدف از برگزاری این همایش و تجلیل از کارفرمایان، تقدیر از تولیدکنندگانی بود که در شرایط تحریم و مشکلات اقتصادی، جریان تولید کشور و اشتغال جوانان را حفظ کردند.


تاثیرگذاری بر تقویت تولید ملی، همکاری با سازمان تامین‌اجتماعی و پرداخت به‌موقع حقوق کارگران و حق‌بیمه آن‌ها و دفاع از حقوق کارگران، از ملاک‌های گزینش تولیدکنندگان نمونه از سوی سازمان تامین‌اجتماعی اعلام شده است.

کد خبر 57319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha