کد خبر 57323
۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
پلیس فرانسه خودرو را منفجر کرد

پرشین خودرو: پلیس فرانسه ساعاتی قبل از آغاز مسابقات یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۶، خودرویی را که در محوطه ای ممنوعه در خارج از استادیوم فرانسه پارک شده بود، تحت شرایط کنترل شده منفجر کرد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از روزنامه دیلی میل،‌ نیروهای امنیتی فرانسه درست ساعاتی قبل از آغاز مسابقات یک چهارم نهایی قهرمانی اروپا در اریس،‌ خودرویی را در محوطه بیرونی استادیوم فرانسه تحت شرایط کنترل شده منفجر کردند.

طبق اظهارات هواداران این مسابقات که در حال ورود به این استادیوم بودند،‌ صدای بلندی شنیده شد و پلیس به آنها اخطار کرد که به دلایل امنیتی نمی توانند به استادیوم وارد شوند.

پلیس فرانسه تأیید کرد خودرویی را که در خارج از استادیوم فرانسه به طور غیرقانونی پارک شده بود،‌ منفجر کرده اند. آنها گفتند که این خودرو در محوطه ای ممنوع پارک شده بود. انتظار می رود که مسابقات یکشنبه شب به رغم این هراس امنیتی در وقت مقرر برگزار شود.

با وقوع این انفجار کنترل شده،‌تماشاچیان این مسابقات که در حال ورود به استادیوم بودند،‌ دچار هراس و وحشت شدند. ولی پلیس فرانسه با کم اهمیت خواندن این انفجار گفت که این اقدام تنها بخشی از روند معمول برای کنترل خودرویی بود که در محوطه ممنوع پارک شده بود.

سخنگوی پلیس فرانسه گفت که این اقدامات کنترلی به طور معمول در پاریس اجرا می شود.

گفتنی است که سازمان دهندگان مسابقات قهرمانی یورو ۲۰۱۶ سطح امنیتی این مسابقات را به دلیل تهدید حملات تروریستی بطور قابل ملاحظه ای افزایش داده اند.

لازم به ذکر است که در ماه نوامبر، تروریستهای وابسته به داعش در یک حمله هماهنگ شده قصد داشتند به استادیوم فرانسه حمله کنند.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

منبع: مهر

کد خبر 57323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha