کد خبر 57434
۱۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
چالوس و هراز تا اطلاع ثانوی یکطرفه

پرشین خودرو: معاون اجتماعی و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به حجم بالای تردد در محورهای شمالی کشور گفت جاده چالوس به سمت شمال تا اطلاع ثانوی یک طرفه است.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به تداوم بار ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس و پیش بینی افزایش بیشتر این بار پس از پایان نماز عید فطر گفت: بر این اساس محور چالوس تا اطلاع ثانوی و تخلیه بار ترافیکی از میدان امیرکبیر کرج به سمت شمال یکطرفه شد.

وی افزود: همچنین با توجه به ورودی و خروجی های متعدد محور هراز و برابر تدابیر اتخاذ شده این محور به صورت مقطعی تا اطلاع ثانوی با استقرار تیم های پلیس راه به سمت شمال یکطرفه خواهد شد و تلاش می شود بیشترین زمان به بار ترافیک جنوب به شمال اختصاص یابد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به حجم بالای تردد طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده ها که با پایان نماز عید فطر افزایش خواهد یافت از رانندگان خواست با صبر و حوصله رانندگی کنند و حتما چند برابر زمان معمول برای رسیدن به مقاصد خود را در نظر بگیرند. از سوی دیگر حتما در مبادی اولیه نسبت به پر کردن باک خودرو خود اقدام کنند تا در ترافیک طولانی مسیر با مشکل مواجه نشوند.

بر اساس اعلام پلیس راه راهور ناجا در حال حاضر ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران - کرج(از گرمدره تا پل فردیس) ، باند شمالی آزادراه کرج _ قزوین(از پل فردیس تا پل حصارک) ،طول جنوب به شمال محور کرج-چالوس(کل محور) ، محور فیروزکوه (باند جنوب به شمال محدوده زیر آب تا جوارم و باند شمال به جنوب محدوده کارسالار و شیرگاه)، جنوب به شمال محور هراز (محدوده های قلعه دختر ، امامزاده هاشم و کهرود) سنگین گزارش شد.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 57434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha