کد خبر 57463
۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
مردم شنبه و یکشنبه برگردند

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل ونقل جاده از ترافیک روان در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: تنها دلیل انسداد تونل کندوان در شب گذشته تخطی خودروهای لاین رفت محور چالوس-تهران در زمان ورود به تونل بود.

به گزارش «پرشین خودرو»، عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به اقدامات انجام شده برای بازگشایی تونل کندوان در شب گذشته اظهار داشت: تنها دلیل انسداد تونل کندوان در شب گذشته، تخطی خودروهای عبوری لاین رفت محور چالوس-تهران بود که با ورود به تونل به ایجاد گره ترافیکی دامن زدند.

وی افزود: عملیات بازگشایی گره ترافیکی تونل کندوان به همت راهداران و با همکاری پلیس راهور ناجا تا ساعت چهار صبح امروز به طول انجامید و تمام ۳۸ جت فن موجود در تونل به طور ۲۴ ساعته فعال بود و پلیس نیز عملیات خود را از میدان امیرکبیر کرج آغاز کرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به دور بازگشت سفرهای آخر هفته تاکید کرد: از مردم درخواست می‌شود برگشت سفرهای خود را به جای روز جمعه به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کنند تا با مشکلات دور رفت روبه‌رو نشوند و از طرفی ایجاد ترافیک به خستگی و خواب‌آلودگی دامن نزند.

حسن نیا با بیان اینکه «بازگشت در روزهای شنبه و یکشنبه به نفع مسافران و مردم خواهد بود» گفت: نمی توان انتظار داشت برای دور برگشت تمامی محورهای شمالی کشور یک‌طرفه شود، زیرا برخی محورها مانند فیروزکوه مسیر تردد کامیون‌های حمل سوخت و ساکنان بومی شهرها و روستاهای حاشیه جاده هستند که باید به برای انجام امور روزمره خود به دو طرف جاده دسترسی داشته باشند.

وی در ادامه از برقراری وضعیت عادی و ترافیک روان در محورهای شمالی خبر داد و به پایگاه خبری وزارت راه گفت: اکنون در ورودی شهرهای ساحلی استان‌های گیلان و مازندران ترافیک سنگینی حاکم است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: بزرگرترین گرفتاری ما عدم رعایت تردد در لاین‌های مشخص شده، رانندگی از شانه خاکی و بی‌توجهی به علائم رانندگی در طول مسیر است و همین مساله باعث بروز تاخیر در زمان رسیدن به مقصد می‌شود، در صورتی که اگر با سرعت ۱۰ کیلومتر در ساعت و در لاین مشخص و خط کشی شده تردد شود در مدت کوتاه‌تری به مقصد خواهند رسید.










منبع: ایسنا

کد خبر 57463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha