کد خبر 57575
۲۰ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

پرشین خودرو: «لئوناردو دی‌کاپریو» بلیط هواپیمای فضایی پیش خرید کرد.

 

هواپیمای فضایی

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پروازهای آزمایشی نسل جدید هواپیماهای فضایی برای رساندن گردشگران به فضا از ماه آینده آغاز می شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت ویرجین گلکتیک هواپیمای فضایی Virgin Spaceship را به عنوان سیستم پروازی ایمن و فوق مدرن برای توسعه گردشگری فضایی آماده کرده و حالا خبر می رسد که آن را در ماه آگوست به پرواز درخواهد آورد.

این هواپیمای فضایی جایگزین نسخه قبلی خود یعنی SpaceShipTwo می شود که در سال ۲۰۱۴ در حین انجام پروازی آزمایشی در صحرای موهاوی آمریکا سقوط کرد و طی آن یکی از دو خلبان هواپیما کشته شد.

شرکت ویرجین گلکتیک در نظر دارد تا برای توسعه گردشگری فضایی و درآمدزایی هر چه بیشتر در عرصه فضا، گردشگران علاقمند را به ازای پرداخت ۲۵۰ هزار دلار به فضا ببرد.

براساس برنامه ریزیهای از پیش صورت گرفته، هواپیمای فضایی Virgin Spaceship در حین پرواز آزمایشی ماه آینده خود به یک سیستم هوایی دیگر متصل خواهد بود و این درحالی است که پروازهای مستقل آن تا سال ۲۰۱۷ آغاز نخواهد شد.

ویرجین گلکتیک تاکنون درباره آغاز پروازهای این هواپیما به مقصد فضا تاریخ دقیقی اعلام نکرده اما فعلا ۷۰۰ بلیط پیش فروش کرده است.

لئوناردو دی کاپریو، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد امسال از جمله افرادی است که یکی از این بلیطها را پیش خرید کرده است.

ازآنجاکه ویرجین گلکتیک بارها زمانهای اعلام شده قبلی را به هر دلیل به بعد موکول کرده، این بار محتاطانه وارد عمل شده و فعلا درباره زمان دقیق پروازها تاریخ قطعی اعلام نکرده است.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

منبع: مهر

 

کد خبر 57575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha