کد خبر 57660
۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
سایپا در نهمین نمایشگاه بورس تهران

پرشین خودرو: گروه خودرو سازی سایپا در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که از آن به عنوان بزرگ ترین رویداد نمایشگاهی یاد می شود حضوری پر قدرت دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور 350 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه تهران آغاز به کار کردو گروه خودروسازی سایپا حضوری فعال در این نمایشگاه دارد.

در این نمایشگاه گروه خودرو سازی سایپا به همراه شرکت های زیر مجموعه فعال دربازار سرمایه از جمله سایپا دیزل، سرمایه گذاری سایپا ، پارس خودرو ، رایان سایپا ، زامیاد ، نیوان ابتکار، سرمایه گذاری رانا، رادیاتور ایران، پلاسکو کار ایران، سایپا آذین ، کارگزاران سپهر باستان ، فنر سازی زر ، رایان سایپا ، سایپا شیشه ، و ایندامین در مساحت 187 متر مربع حضور دارد.

اهمیت این نمایشگاه بعد از پسا برجام باعث شده است که گروه خودروسازی سایپا با توجه به تعداد حداکثری سهامداران حضوری پر قدرت داشته باشد.

گروه خودروسازی سایپا در سالن 38 پاسخ گوی حضوری به مشتریان و ارائه اطلاعات بورسی در کنار آخرین شرایط فروش محصولات توسط نماینده معاونت بازاریابی و فروش گروه سایپا به بازدید کنندگان می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ 20 تا 23 تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه تهران دایر می باشد.





 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 57660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha