رونمایی از نرم‌افزار جامع صنف آسانسور

پرشین خودرو: در سومین روز برپایی نمایشگاه بین‌المللی آسانسور از «نرم‌افزار جامع صنف آسانسور و الکترومکانیکی» رونمایی شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، علی‌اکبر ایلخانی، رییس اتحادیه صنف آسانسور و وسایل الکترومکانیکی تهران در مراسم رونمایی از این نرم‌افزار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نرم‌افزار بهترین و کوتاه‌ترین راه ارتباطی میان اعضای صنف با مردم است.
ایلخانی با بیان اینکه اتحادیه صنف آسانسور و الکترومکانیکی بالغ بر 14رسته شغلی را در برمی‌گیرد، افزود: مردم می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار با تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنف، ارتباط برقرار کرده و خدمات مورد نیاز خود را با تأییدیه اتحادیه دریافت کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح بازدید از آسانسورهای اماکن مسکونی، تجاری و اداری شهر تهران خاطر نشان کرد: مالکان و مدیران ساختمان می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار، درخواست خود را برای بازدید کارشناسان و متخصصان فنی اتحادیه از آسانسور، پله برقی و بالابر ملک خود ثبت کرده و شماره پیگیری دریافت کنند.
در ادامه این مراسم مازیار عصام، مدیر اجرایی نرم‌افزار گفت: نرم‌افزار جامع اتحادیه صنف آسانسور و الکترومکانیکی، نرم‌افزاری حرفه‌ای است که برای گوشی‌های همراه و تبلت‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و آی‌او‌اس تهیه شده است. عصام با اشاره به بخش‌های مختلف این نرم‌افزار افزود: در بخش اول، اعضای اتحادیه دارای پروانه کسب به تفکیک منطقه شهرداری معرفی می‌شوند و شهروندان می‌توانند انواع خدمات صنف را از آنها دریافت کنند.
وی با اشاره به بخش دوم سامانه اضافه کرد: در این بخش که به‌صورت آنلاین فعال است مردم می‌توانند به‌طور مستقیم انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اتحادیه در میان بگذارند؛ پیام کاربر با شماره رهگیری ثبت شده و پاسخ آن از طریق سامانه پیام کوتاه و یا تماس تلفنی داده می‌شود.
مدیر اجرایی نرم‌افزار درباره بخش ثبت‌نام درخواست بازدید آسانسور، پله برقی و بالابر هم گفت: مردم می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار، وارد بخش آسانسور شده و به صورت داوطلبانه درخواست بازدید رایگان از آسانسور، پله برقی و بالابر ساختمان‌ خود را ثبت و شماره رهگیری دریافت کنند. پس از آن اتحادیه هماهنگی لازم را برای اعزام تیم بازرسی انجام می‌دهد و کارشناسان پس از بازدید به صاحب، مالک یا مدیر آن ساختمان برگه بازدید ممهور به مهر اتحادیه می‌دهند.
وی خاطر نشان کرد: برگه بازدید دارای شماره شناسایی، مشخصات فنی آسانسور، پله برقی و بالابر و خدمات صورت گرفته در زمان قبل و پس از بازدید است تا در صورت بروز هرگونه مشکل فنی یا حوادث احتمالی و قصور شرکت‌های فنی خدمات آسانسور، اتحادیه اقدامات لازم را انجام دهد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

کد خبر 57706

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha