کد خبر 57756
۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
بازدید رئیس سازمان بورس از غرفه سایپا

پرشین خودرو: دکترمحمد فطانت رئیس سازمان بورس به همراه جمعی مدیران و معاونان این سازمان از غرفه گروه خودرو سازی سایپا بازدید کرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در این بازدید دکتر محمد فطانت رئیس سازمان بورس در نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ، از غرفه های گروه خودرو سازی سایپا بازدید کرد و در جریان تعامل و همکاری مدیران و کارشناسان حوزه بورس گروه سایپا قرار گرفت.

بر اساس این گزارش: گروه خودرو سازی سایپا به همراه شرکت های زیر مجموعه فعال دربازار سرمایه از جمله سایپا دیزل، سرمایه گذاری سایپا ، پارس خودرو ، رایان سایپا ، زامیاد ، نیوان ابتکار، سرمایه گذاری رانا، رادیاتور ایران، پلاسکو کار ایران، سایپا آذین ، کارگزاران سپهر باستان ، فنر سازی زر ، رایان سایپا ، سایپا شیشه ، و ایندامین در مساحت 187 متر مربع حضور دارد.

شایان ذکر است با توجه به شرایط پسابرجام این نمایشگاه از اهمیت خاصی برای صاحبان سرمایه و سهام داران دارد و بر این اساس مدیران و کارشناسان واحد های بورسی شرکت های گروه خودرو سازی سایپا در این نمایشگاه مستقر هستند و در راستای شفافیت مباحث مالی، پاسخگوی سئوالات بازدید کنندگان می باشند.

گفتنی است: نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور 350 شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه تهران آغاز به کار کرده است و از تاریخ 20 تا 23 تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه تهران دایر می باشد.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.





 

کد خبر 57756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha