«آریزو٥» از ٢ماه ‌آینده وارد بازار می شود

پرشین خودرو: خودرو «آریزو٥» محصول جدید مدیران خودرو از دو ماه آینده روانه بازار داخلی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، هه he xiaoqing نایب رییس شركت خودروسازی چری، با بیان این مطلب گفت: ایران پس از شیلی و چین سومین كشوری است كه شاهد رونمایی و معرفی آریزو٥ در آن هستیم.

 

وی تولید این خودرو در ایران با مشابه محصول سی.بی.یو ساخته شده در كارخانه مادر را یكسان توصیف كرد.

به گفته هه، ماهانه بیش از ١٠ هزار خودرو آریزو٥ در چین فروخته می شود و در آینده ای نزدیك این خودرو در كشورهای پرو، آرژانتین و برزیل رونمایی و معرفی خواهد شد.

آمادگی مدیران برای تولید ماهانه ٢٠٠٠ «آریزو٥»

همچنین، ژانگ مدیرعامل مدیران خودرو از آمادگی برای تولید سالانه دو هزار دستگاه آریزو٥ در این خودروساز داخلی خبر داد و تولید این محصول را در ادامه حضور پرقدرت تَر برند چری در ایران اعلام كرد.

به گفته وی، پیش بینی می شود كه آریزو٥ در سگمنت خود موفق و رقیبی جدی برای دیگر خودروهای هم رده باشد و باید بگویم برند چری در ایران از آینده خوب و روشنی برخوردار است.

مدیرعامل مدیران خودرو در بخش دیگری از سخنان خود اظهار رضایت نماینده چری از تولید كیفی آریزو٥ را مهر تأییدی بر سطح كیفی تولیدات این خودروساز داخلی دانست.

قطعات و لوازم یدكی آریزو٥ در گمرك ایران

بنابراین گزارش، رادین پیمان فر مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو، نیز گفت: تا قبل از تحویل اولین خودروهای آریزو٥ قطعات و لوازم یدكی این خودرو جدید در شبكه توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینكه هم اكنون قطعات و لوازم یدكی این خودرو در گمرك ایران قرار دارد و آماده ترخیص است، خاطرنشان کرد: آموزش های لازم در خصوص تعمیر و نگهداری محصول آریزو5 برای کارکنان شبکه خدمات پس از فروش مدیران صورت گرفته است.
 

یادآور می شود که محصول آریزو٥ در سه مدل cvt excellent با قیمت ٧١٧ میلیون ریال، cvt luxury به قیمّت ٦٦٧ میلیون ریال و mt comfortable با قیمّت ٥٩٧ میلیون ریال عرضه خواهد شد.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha