سبد محصولات هوندا تا پایان امسال تکمیل می شود

پرشین خودرو: مدیر فروش شرکت گلرنگ موتور فامیلی نماینده فروش و خدمات پس از فروش هوندا ژاپن در ایران از تکمیل سبد محصولات خودروهای این خودروساز ژاپنی تا پایان سالجاری در کشور خبر داد.

هادی نوری در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با اعلام این خبر گفت: هم اکنون سبد محصولات هوندا در ایران شامل هوندا "سی.آر.وی" و "آکورد" است که باید بگویم با اضافه شدن چند خودرو دیگر که از جمله آن می توانیم به «هوندا آکورد هیبرید» اشاره کنیم، سبد محصولاتی برای علاقمندان به برند این خودروساز ژاپنی کامل خواهد شد.

 


وی همچنین به توسعه شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گلرنگ موتور در سراسر کشور به عنوان یکی از مهمترین اولویت های نماینده هوندا اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر دارای شش نماینده فروش و خدمات پس از فروش هوندا هستیم که در نیمه دوم سال جاری این تعداد به 14 نمایندگی افزایش خواهد یافت.

 

به گفته نوری، ظرف چند هفته آینده دو نمایندگی گلرنگ موتور برای عرضه محصولات هوندا در بازار خودروی خیابان شهید بهشتی و غرب تهران افتتاح خواهد شد.

 

مدیر فروش گلرنگ موتور در پایان با توجه به توان مدیریتی گروه گلرنگ و منابع انسانی این گروه فعال و پویا، از برنامه ریزی برای کسب سهم مناسب و حداکثری از بازار خودروهای وارداتی ظرف یکسال آینده خبر داد.

 

یادآور می شود که گلرنگ موتور فامیلی در حال حاضر فروش هوندا آکورد در دو تیپ EXB به قیمت 224 میلیون تومان و تیپ EXL با قیمت 236 میلیون تومان، به همراه محصول سی.آر.وی EXL به قیمت 239 میلیون و 900 هزار تومان و سی.آر.وی تیپ TOURING را با قیمت 258 میلیون و 600 هزار تومان در دستور کار دارد که تمامی این خودروها مدل 2016 است.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha