رامک خودرو از خانواده شهدای محیط بان تجلیل کرد

پرشین خودرو: گروه صنعتی رامک خودرو در راستای مسئولیت های اجتماعی و حمایت از فعالیت های زیست محیطی در مراسمی از خانواده 3 شهید محیط بان منوچهر شجاعی(استان فارس)، محمد دهقانی و پرویز هرمزی(استان هرمزگان) که مظلومانه به شهادت رسیدند، تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، حمزه ولوی رئیس کل محیط زیست استان فارس، در غرفه رامک خودرو در پانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز، از حرکت های خود جوش مردمی در راستای حمایت از منابع ملی وهمچنین افرادی که در این زمینه تلاش می کنند، استقبال کرد.


وی با تقدیر از گروه صنعتی رامک خودرو برای برگزاری اولین مراسم تقدیر از خانواده شهدای محیط بان، اظهار داشت: گروه صنعتی رامک خودرو که کمتر ارتباط کاری با محیط زیست دارد می آید و اقدام به برگزرای چنین تجلیلی، آن هم از خانواده محیط بانان شهید می کند و می توان گفت این شرکت پیشرو و آغاز کننده یک حرکت ملی شده است.


در ادامه این مراسم، نماینده رامک خودرو طی سخنانی خواستار حمایت بیشتر از محیط بانان کشور شد و مردم و مسئولین را دعوت به همراهی در این راه کرد.


وی مقام شهدای محیط بان را در جایگاه شهدای هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و خانوده آنان را نیز شایسته تکریم دانست که بار این فراق را به دوش می کشند.


پس از سخنرانی، لوح های تقدیر و همچنین هدایایی ارزنده توسط حسن بیک محمدی مدیر بازاریابی وفروش رامک خودرو، غلام رضا زارع مدیریت نمایندگی استان فارس رامک خودرو و دکتر ولوی ریئس کل محیط زیست استان فارس به نمایندگی از گروه صنعتی رامک خودرو به خانواده شهدای محیط بان منوچهر شجاعیان، محمد دهقانی و پرویز هرمزی اهدا شد.


گروه صنعتی رامک خودرو امیدوار است که مردم ایران دیگر شاهد تکرار این وقایع تلخ نباشند و خواستار این شده است که با توجه به اینکه تا کنون بیش از 160 تن از محیط بانان عزیز توسط شکارچیان غیر مجاز به شهادت رسیده اند خیابانی با نام "شهدای محیط بان" نام گذاری شود تا یاد و خاطره این عزیزان فراموش نگردد.


سرزمین ایران موطن غیور مردانیست که با نثار جان و مال خود حماسه ها آفریدند و با تلفیق عقیده و فکر، عرش و فرش را به تحسین واداشتند بزرگمردانی که در راه حفاظت و صیانت از تنوع زیستی و طبیعت پاک سرزمین ایران اسلامی کوشش ها نموده و جان ها سپرده اند.
 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha