مذاکره ای با شرکت های تجاری غیر آسیایی نداشتیم

پرشین خودرو: رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش سیباموتور گفت: تاکنون مذاکره ای برای انتخاب شریک تجاری غیر آسیایی نداشته ایم و با توجه به حضور سهامدار جدید در گروه بهمن، باید ببینیم خط مشی مدیریت جدید چگونه تعریف می شود.

مهرداد امینی در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب، در خصوص محصول جدید سیباموتور یعنی کامیونت «تایگر وی» گفت: ظرف مدت کوتاهی که از فروش و تحویل این کامیونت ها گذشته باید بگویم که شاهد استقبال بسیار خوبی در بازار از این محصول بوده ایم.


وی که در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز سخن می گفت، ادامه داد: کامیونت تایگر وی هم اکنون با قیمت 829 میلیون ریال عرضه می شود.

 

امینی در ادامه بیشترین فروش محصولات سنگین و نیمه سنگین را به ترتیب در استان های فارس و اصفهان دانست.

 

قائم مقام سیباموتور همچنین در واکنش به اینکه محصول جدید شما برای سال آینده مشخص شده است یا خیر؟ متذکر شد: ما بر اساس استراتژی خود تلاش می کردیم تا برای هر سال یک محصول جدید به سبد محصولات و تولیدات شرکت اضافه کنیم. در شرایط فعلی به دلیل حضور سهامدار جدید در گروه بهمن، معرفی و عرضه محصولات جدید با توجه به نگاه و استراتژی آینده گروه، انجام خواهد شد.

 

وی همچنین با توجه به سابقه ویسمن موتور سهامدار جدید گروه بهمن خاطرنشان کرد: بررسی روند توسعه ای این شرکت فعال در صنعت خودرو کشور از ادامه پرقدرت تر فعالیت گروه بهمن و شرکت های تابعه آن در آینده خبر می دهد و امیدوارم شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون صنعت به خصوص صنعت خودروسازی کشور باشیم.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

کد خبر 57900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha