کد خبر 57942
۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲

پرشین خودرو: دواین جانسون کشی کج‌کار حرفه‌ای بیشترین در آمد را در میان تمام بازیگران جهان دریافت می‌کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، دواین جانسون کشی کج‌کار حرفه‌ای که به ستاره سینما بدل شد و حالا بیشترین در آمد را در میان تمام بازیگران جهان دریافت می‌کند. اما وقتی به این فکر می‌کنید که چرا مخاطبان او را دوست دارند، می‌بینید که خیلی هم تعجب‌آور نیست.

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان شد

به گزارش گاردین، دواین جانسون ملقب به «د راک» حالا رسما پر درآمدترین بازیگر جهان است. یک صحنه را تجسم کنید تا کاملا قضیه را درک کنید. این اتفاق به این خاطر نیفتاده که مدیران سینمایی از مارهای پیتون بزرگ او می‌ترسند. به خاطر این است که حتی با وجود اینکه دلایل زیادی وجود دارد که فیلم‌های او نباید چندان خوب از آب دربیایند، اما این اتفاق می‌افتد و میلیون‌ها دلار در باکس آفیس فروش می‌کند.

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان شد


فیلم «سن آندریاس» به تنهایی نزدیک به نیم میلیارد دلار در باکس آفیس فروخت. اگر قرار باشد برای کمپانی‌ها قدم سوم سود باشد، قدم اول مسلماً‌ استخدام کردن راک برای حضور در فیلم خواهد بود. برای کنجکاوها، این‌ها دلایلی هستند که مخاطبان تا این حد او را دوست دارند:

 
دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان شد


*او در رینگ شکل بر رقبایش غلبه کرده

در سال 1996، دواین جانسون با نام راکی مایویا و با لبخندی روی صورتش وارد دنیا کشتی حرفه‌ای شد. قرار بود او محبوب تماشاچیان بشود، اما جمعیت ایده متفاوتی داشت و اغلب بانگ «راکی بمیر» سر می‌داد. آن‌ها هنوز نمی دانستند حضور او چه هدیه‌ای است.

خلاقان فدارسیون‌ جهانی کشتی (WWF) دیدگاه‌شان را عوش کردند و به او گفتند فقط خودش باشد. اینطور شد که او خود را کاملا تغییر داد، قهرمان مردم شد و هزاران تی‌شرت به نامش به چاپ رسید. به سرعت آشکار شد که سرنوشت او چیزی فراتر از این ورزش است.

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان شد


*او بیشترین شانس دریافت EGOT(امی، گرمی، اسکار، تونی) را دارد

معمولاً کسانی که در کار کشتی کج هستند وارد زمینه‌های دیگری می‌شوند که استعداد خاصی در آن ندارند و اغلب هم نتایج افتضاحی می‌گیرند. اما وقتی اواخر دهه 1990 شماری از آنها وارد عرصه موسیقی شدند، بزرگترین ستاره‌شان مردم را ناامید نکرد. راک با واکلف جین همراه شد و این دو توانستند آهنگی به نام «مهم نیست» بسازند که تا شماره سه چارت موسیقی بریتانیا بالا رفت. البته باید گفت که احتمالا هلن میرن، همبازی راک در «سریع8» شانس بهتری برای دریافت این چهار جایزه دارد، اما راک هم ابزار مورد نیاز را در اختیار دارد.
 

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان شد


*او بهترین اکانت اینستاگرام را دارد

دلیل حقیقی فروش بالاتر از قیمت یک میلیارد دلاری اینستاگرام به فیس بوک چیست؟ حداقل نیمی از ارزش اینستاگرام به خاطر اکانت راک است که به طور عجیبی می‌توان با آن ارتباط برقرار کرد چون او در آن نسبت به خود آگاهی کامل دارد. بله، در نگاه اول ممکن است به نظر برسد او در بیشتر عکس‌ها فقط جلوی چیزی ایستاده و دارد فریاد می‌کشد که در عین حال یک حرکت کلاسیک ژانر اوست. ولی مشکل اینجاست که اکانت راک بیشتر شبیه فید اینستاگرام یک مرد متفکر است.

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان شد

با وجود اینکه به نظر می‌رسد این احتمال وجود داشته باشد که بازوهای راک زیر وزن خودشان منفجر شوند، او از دوران کشتی کج به بعد بیشتر صحبت کرده است تا هر کار دیگر ... مدتی قبل روزنامه واشنگتن پست مطلبی با عنوان «دوین جانسون می‌گوید ممکن است نامزد ریاست جمهوری باشم و یک تأثیر مثبت واقعی داشته باشم بسیار جذاب است. اما تا آن روز ممکن، مهم‌ترین چیز در حال حاضر این است که رهبران فعلی و آینده کشورمان صادق باشند. باز هم ممنونم واشنگتن پست» یک بار دیگر هم او از اینستاگرام استفاده کرد تا داستانی را درباره این تعریف کند که چطور دو بولداگ کوچک فرانسوی را از غرق شدن نجات داده و از آن‌ها مواظبت می‌کند. رسانه اجتماعی برای همین ساخته شد.

 

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان شد


*او به طور تعجب آوری بازیگر هر نقشی است

احتمالا قرار نیست او به زودی در یک فیلم هنری اروپایی نقش آفرینی کند، اما نمی‌توان گفت او چیزی وارد سینمای غیرمنتظره نمی‌کند. او از آن مدل بازیگرانی است که فیلم‌های بودجه بالای هالیوودی عاشقش هستند؛ چون مثل آرنولد شوارتزنگر شماره 2 است. از آن مدل بازیگرانی که دیگر وجود ندارند چون «بازیگران واقعی»‌ می‌خواهند در «فیلم‌های جدی‌شان»‌ که «چیزی برای گفتن درباره جامعه دارند» به موفقیت دست پیدا کنند و خوش نقد باشند.

دواین جانسون پردرآمدترین بازیگر جهان شد


*او سخت کار می‌کند

با وجود این که به نظر می‌رسد او را در یک آزمایشگاه تولید کرده باشند، در حقیقت تنها یک راک داریم. با این حال راک همه جا هست. فقط امسال او اسمش را وارد یک سریال دیگر اچ بی او یعنی «Ballers» بازسازی «جومانجی» و «دیدبان ساحلی»‌ کرد و در حال حاضر هم مشغول فیلمبرداری «سریع8» است. اگر دوین جانسون در پروژه‌ای باشد، امکان ندراد که خبرش فوراً‌ منتشر نشود.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

منبع: مشرق

کد خبر 57942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha