سلیقه آلمانی در تیونینگ خودروی شاسی بلند اصیل انگلیسی+تصاویر

پرشین خودرو: گروه بین‌الملل و اخبار خارجی

به گزارش «پرشین خودرو»، استارتک، یکی از تیونرهای خوش نام و مجرب صنعت خودروسازی است که حدودا 35 سالی می‌شود کار خود را در بخش از صنعت خودروسازی آغاز کرده است.

15 سال پیش هم این کمپانی بطور رسمی به زیر مجموعه کمپانی براباس اضافه شد تا در شهر "بتتروپ" واقع در ایالت نوردراین- وستفالن آلمان، تحت لیسانس براباس به تقویت خودروهای بازار بپردازد، ولی برخلاف براباس، این شرکت سبد تقویتی گسترده‌تر اما به صورت انحصاری دارد .

انحصاری به این خاطر که در قلب آلمان، تنها به تقویت و ویرایش محصولات بریتانیایی از جمله بنتلی، رنجروور ، جگوار و لندروور می‌پردازد که در آخرین پروژه کاری خود به سراغ اولین خودروی شاسی بلند بنتلی، یعنی بنتلی بنتایگا رفته است.

در همین ابتدای کار باید به این موضوع اشاره کنیم که استارتک پروژه کاری خود را در بخش طراحی ظاهری محدود کرده است و این یعنی اینکه همچنان یک موتور 12 سیلندر 6 لیتری قدرتمند در بخش مولد قدرتی این خودرو با حداکثر نیرویی 600 اسب بخاری و گشتاور 900 نیوتن متری فعال می‌کند تا شاهد شتاب صفر تا صد 4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی بیش از 300 کیلومتر بر ساعتی برای یک خودروی شاسی بلند باشیم.

کار اصلی استارتک نیزهمانطور که گفتیم، تنها در بخش ظاهری خلاصه شده است که هم به داخل کابین و هم بیرون از آن مرتبط می‌شود. با مروری کلی به تصاویر آپلودی از این پروژه و تجسم نسخه اصلی در ذهن، می‌توان چراغ‌های پیشانی تاریک‌تر، مجموعه سپری کاملا تغییر یافته با الگوهای طراحی مشکی رنگ، خروجی‌های اگزوز اسپرت، دیفیوزری فیبرکربنی در زیر سپر عقب و رینگ‌های بزرگ 23 اینچی آلیاژی را مشاهده کرد که توسط لاستیک‌های "کانتیننتال اسپرت کنتاکت 6" با عملکردی فوق العاده پوشیده شده‌ که در مجموع باعث جذابیت بیش از پیش و جدی‌تر شدن چهره این شاسی بلند بریتانیایی شده‌اند.

علاوه بر این‌ها، ارتفاع خودرو نسبت به زمین هم حدود 25 میلی متر کاهش پیدا کرده تا فیزیک و استایل خودرو اسپرت‌تر جلوه کند.

از داخل کابین هم متاسفانه تصویری در دسترس نیست، ولی استارتک وعده روکش‌های چرمی خارق العاده، لهجه‌های تزیینی فیبرکربنی، پدال‌های آلومینیومی و یکسری قطعات تزیینی چوبی را داده است.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 58369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha