کد خبر 58371
۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۲
توسعه نسل دوم «آلفارومئو» 4C اسپایدر متوقف شد

پرشین خودرو: گروه بین الملل و اخبار خارجی

به گزارش «پرشین خودرو»، گروه خودروسازی آلفارومئو از توقف توسعه نسل جدید 4C اسپایدر خبر داد. آلفارومئو 4C اسپایدر که نزدیک به یک و نیم سالی می‌شود به طور رسمی معرفی شده و در حال حاضر نسخه کوپه آن در بازار کشور خودمان هم عرضه می‌شود، به خاطر دلایلی معلوم از داشتن نسل بعد محروم شده است.

براساس اعلام رسمی کمپانی خودروسازی آلفارومئو، خودروی 4C اسپایدر به دلیل فروش نامطلوب خود در سال گذشته میلادی، دیگر در نسل جدید توسعه پیدا نخواهد کرد و مدل‌های فعلی هم تنها تا سال 2020 میلادی تولید و سپس از چرخه مونتاژ خارج می‌شوند.

براساس آمار سال گذشته، شرکت خودروسازی آلفارومئو در بازار آمریکای شمالی تنها موفق به فروش 309 دستگاه از آلفارومئو 4C اسپایدر شده است که آماری بسیار وحشتناک در مقایسه با موقعیت این خودرو در بازار به شمار می‌رود و این روند فروش در سال جاری نیز همچنان تداوم دارد.

علاوه بر مدل اسپایدر، به نظر می‌رسد مدل کوپه از آلفارومئو 4C هم تحت الشعاع قرار گرفته باشد، زیرا در صورت ارائه نسل جدید از آلفارومئو 4C کوپه می‌توان نسخه‌ای اسپایدر هم از آن تولید کرد، به همین دلیل انتظار می‌رود هر دو نسخه اسپایدر و کوپه از 4C تنها تا سال 2020میلادی تولید و سپس از مدار خارج شوند، مگر اینکه در سه چهار سال باقی مانده بازار مصرف روی خوش خود را به این دو خودروی زیبا و فوق العاده ایتالیایی نشان دهد.

در خصوص آلفارومئو 4C هم می‌توان گفت که این اتومبیل با بدنه‌ای ترکیبی از فیبرکربن و آلومینیوم ساخته شده و برای تولید نیرو محرکه آن هم از یک موتور 1.75 لیتری TBi 1750 تمام آلومینیمی استفاده شده که حداکثر 240 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. در عملکرد هم شاهد شتاب صفر تا صد 4.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت بالای 288 کیلومتر بر ساعتی هستیم.

قیمت نهایی این خودروی اسپرت کروکی هم از سوی شرکت سازنده به مقدار 59 هزار و 500 پوند تعیین شده است.




 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 58371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha