رنو «مگان» جانشین رنو «فلوئنس» شد+تصاویر

پرشین خودرو: گروه بین الملل و اخبار خارجی

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت خودروسازی رنو رسما از جانشین سدان فلوئنس رونمایی کرد. رنو مگان، سومین عضو از خانواده مگان برای بازارهای جهانی است که جدیدا در سگمنت سدان‌ها به عنوان جانشینی برای رنو فلوئنس ساخته شده است که در اواخر ماه گذشته هم شایعاتی از جانشین کردن آن با رنو فلوئنس منتشر شده بود، ولی حالا شرکت خودروسازی رنو این شایعات را با معرفی سدان مگان به جای فلوئنس، رسما تایید کرده است.

برای طراحی و توسعه جانشین فعلی رنو فلوئنس یعنی رنو مگان سدان همانند نسخه استیشن و هاچ بک، از نسل جدید طراحی‌های رنو استفاده شده که زیبایی و جذابیت خاصی را در چهره این سدان پدیدار ساخته است.

در قسمت جلو می‌توان مولفه‌های نزدیک به دیگر مگان‌ها را مشاهده کرد، ولی در عقب شاهد یک طراحی کاملا جدید و نسبتا خوب در مقایسه با رنو فلوئنس هستیم که در صورت کوچک‌تر ساختن چراغ‌های خطر و اضافه کردن یک خروجی اگزوز دیگر در سمت راست سپر، می‌شد یک طراحی بهتر از رنو مگان، به زیبایی قسمت جلویی آن خلق کرد.

برای بخش فنی هم از برخی پیشرانه‌های بکار رفته در مدل‌های‌ هاچ بک و استیشن استفاده شده که می‌توان به دو موتور بنزینی 115 اسب بخاری و 130 اسب بخاری و همچنین سه موتور دیزلی 90 اسب بخاری، 110 اسب بخاری و 130 اسب بخاری اشاره کرد. بسته به انتخاب موتور هم می‌ توان از جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی، 6 سرعته دستی، 6 سرعته اتوماتیک و یا 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه برای تبدیل و انتقال قدرت تولیدی موتور استفاده کرد.

در آخر هم باید گفت که طبق اعلام رسمی رنو، این خودرو در کارخانه بورسا واقع در ترکیه به تولید خواهد رسید و در 20 کشور جهان هم عرضه خواهد شد که با نزدیک شدن به زمان عرضه، قیمت و شرایط فروش آن تعیین می‌شود.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 58472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha