کانورتیبل تقویت شده «مرسدس بنز» با دستان «براباس» تیونیگ شد+تصاویر

پرشین خودررو: گروه بین الملل و اخبار خارجی

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت تینونیگ براباس خودروی تقویت شده مرسدس بنز را بار دیگر تقویت کرد، مرسدس بنز SL 65 رودستر که پیش‌تر به صورت شرکتی توسط AMG تقویت شده بود، حالا به دستان براباس افتاده تا بار دیگر به زیر تیغ جراحی برود و شامل یکسری تغییرات ظاهری و باطنی شود.

در این پروژه براباس ثابت کرده که چطور می‌توان یک پیشرانه V12 را تبدیل به یک آتشفشان فوران کرده برای خلق قدرتمندترین رودستر جهان کرد.

مرسدس بنز براباس SL 65 AMG همچنان در زیر کاپوت خود از یک پیشرانه 6 لیتری توربو دقلوی 12 سیلندر سود می‌برد که برای تحقق اهداف براباس، تقریبا جز به جز این موتور شامل تقویت و تغییرات شده است، نمونه آن توربوشارژرهای جدید 3 لیتری که بهترین راه برای بالا بردن اسب بخارهای یک موتور است.

پس از بروزرسانی موتور SL 65AMG توسط براباس، شاهد افزایش قدرت 170 اسب بخاری موتور و رسیدن به 800 اسب بخار هستیم که باعث شده این خودروی رودستر در نوع خود تبدیل به قدرتمندترین اتومبیل رودستر شود.

البته همانطور که گفتیم این خودرو قدرتمندترین در نوع خود است، زیرا با صرف هزینه بیشتر می‌توان به سراغ هایپرکارهای بازار همچون پورشه 918 اسپایدر رفت.

از عملکرد این پیشرانه در شتاب گیری و سرعت صحبتی نشده است، ولی براباس چندین تصاویر مختلف از داخل و بیرون پروژه خود ارائه کرده که نشان می‌دهد براباس در ساخت بامپرهای زیر سپر جلو و ساخت دیفیوزر سپر عقب از فیبرکربن استفاده کرده و برای خروج گازهای حاصله از احتراق موتور هم از سیستم اگزوز سفارشی کمک گرفته است.

در داخل کابین هم شاهد چرم کاری صندلی‌ها، مجموعه داشبورد، غربیلک فرمان و کنسول ابزار، ساخت سفارشی قفل درب‌ها و همچنین نصب پدال‌های آلومینیومی برای گاز و ترمز هستیم.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 58492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha