خودروی استیشن «مایکل شوماخر» اسطوره فرمول1 به فروش گذاشته شد+تصاویر

پرشین خودرو: خودروی شخصی مرسدس بنز E55 AMG مایکل شوماخر در یکی از فروشگاه‌های برلین آلمان به فروش گذاشته شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، همانطور که در ابتدا گفتیم، این خودروی 354 اسب بخاری متعلق به راننده سابق مسابقات فرمول 1، یعنی مایکل شوماخر است که به تازگی در فروشگاه اتومبیل برلین آلمان با قیمت 133 هزار و 25 دلاری برای فروش گذاشته شده است.

این خودرو با نام کامل مرسدس بنز E55 استیشن و بسته تقویتی AMG، در سال 1998 میلادی ساخته و تحویل داده شده که تا به امروز تنها 198 هزار کیلومتر کارکرد داشته است.

علاوه بر این‌ها، شکل و شمایل خودرو نیز چه در داخل و چه در خارج سرزنده و تمیز بوده و همچنان می‌توان از سانروف، روکش‌های چرمی "Designo" و سیستم مسیریاب صوتی آن استفاده کرد که با پشتیبانی از ماهواره‌های بین المللی کار می‌کند.

البته قیمت 133 هزار و 25 دلاری برای این خودرو زیاد به نظر می‌رسد، زیرا این رقم 10 برابر بیشتر از قیمت یک مرسدس بنز E55 AMG استیشن با شرایط و کارکرد مشابه است، ولی خب اگر طرفدار دو آتیشه شوماخر هستید و نام و شهرت مایکل شوماخر برایتان مهم است و می‌خواهید با سوار شدن بر خودروی پادشاه فرمول 1 کلاس بگذارید، آنوقت در کنار کلکسیونی بودن این خودرو می‌توان خریدش را با ارزش توصیف کرد.

اگر کمی هم درباره خود مایکل شوماخر صحبت کنیم، می‌توان گفت که این راننده 47 ساله آلمانی متولد "هورت" آلمان است که فعالیت حرفه‌ای خود را در میان سال‌های 1991 تا 2006 و سال‌های 2010 الی 2012 میلادی دنبال کرده است.

در این سال‌ها نیز حدود 91 پیروزی در تیم‌های فرمول 1 فراری، بنتون، جوردن و مرسدس بدست آورده است.

این راننده آلمانی به هنگام اسکی سواری دچار حادثه شد که همچنان با حالت ناپایدار و وخیم در بیمارستان بستری شده است.




 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 58493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha