فروش ویژه DS6 تنها تا آخر همین هفته ادامه دارد +جزییات

پرشین خودرو: هفته گذشته در مراسمی ویژه که شاید حداقل در ایران تنها در مورد برند Ds اتفاق می افتد، از خودرو شاسی بلند DS6 رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، در این رونمایی که جمع کثیری از اصحاب رسانه و مشتاقان خودروهای لوکس حضور داشتند، از این زیبای فرانسوی همچون نمایش های فشن پاریس رونمایی و در معرض دید همگان قرار گرفت.

علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی.اس فرانسه در ایران در مورد مدل فروش خودروی جدید و شاسی بلند DS به خبرنگار «پرشین خودرو» گفت: برند DS و همچنین گروه آرین سرمایه در دکترین کاری خود بر روی صداقت و عرضه خودرو با توجه به توان عرضه خودرو به مشتری، توجه ویژه دارد و این صداقت را بهترین تبلیغ برای کار خود می داند.

وی در مورد عرضه DS6 در بازار ایران و همچنین رونمایی از این خودرو در حضور اصحاب رسانه گفت: این اتفاق از روی مدل جهانی برند DS اتفاق افتاده و این برند خودرویی در تمام کشورهایی که حضور دارد با همین مدل خود را به بازار هدف معرفی می کند.

مدیر بازاریابی گروه آرین موتور در مورد نحوه فروش شاسی بلند DS در ایران نیز گفت: از هفته گذشته و به مناسبت رونمایی ایز DS 6 شرایط ویژه ای برای فروش این مدل از DS قرار دادیم که تنها تا چند روز دیگر باقی است و از اوایل هفته آینده فروش مدل DS 6 با شرایط عادی فروش به خریداران عرضه می شود.

وی در مورد این شرایط ویژه افزود: در از ابتدای روز دوشنبه 4 مرداد ماه سال جاری و به مناسبت رونمایی از DS 6 در ایران، به مدت 2 هفته شرایط و قیمت فروش این مدل خودرو بسیار خاص خواهد بود و خریداران می توانند تنها با مبلغ 218 میلیون و 900 تومان صاحب یکی از این شاسی بلند های زیبای برند DS در ایران شوند.

شکوهی ادامه داد: خریدراران با پرداخت تنها 50 میلیون تومان ثبت نام خود را در این روزهای رونمایی انجام داده و یک چک به مبلغ 50 میلیون تومان نیز به تاریخ یک ماه بعد به شرکت تحویل می دهند و در زمان تحویل گرفتن خودرو که 60 روز از زمان ثبت نام خواهد بود، مابقی قیمت خودرو به میزان 114 میلیون و 522 هزار تومان را پرداخت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: سود مشارکت، انصراف در این خرید 22 و 18 درصد است و شرکت متعهد می شود در صورت تاخیر در تحویل خودرو به مشتری، 24 درصد سود نیز هنگام تحویل خودرو به مشتری خود تقدیم کند.

مدیر بازاریابی گروه آرین موتور ضمن تاکید بر ویژه بودن شرایط فروش شاسی بلند DS6 اظهارداشت: بعد از سپری شدن فروش ویژه رونمایی، با اطلاع از طریق سایت شرکت و رسانه ها، تغییر شرایط فروش و قیمت جدید اعلام خواهد شد.

گفتنی است به مناسبت رونمایی از خودروی جدید DS6 گروه آرین به خریداران محصولات Ds5 و DS6 بیمه بدنه رایگان نیز ارائه خواهد داد.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 58543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha