کد خبر 58676
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
«سیتروئن» قدیمی به ایران می‌آید؟

پرشین خودرو: در حالی قرار است سیتروئن C4 تا پایان سال در سایپا به تولید برسد که این محصول از پلت فرمی نسبتا قدیمی بهره می برد و خودرو به روزی محسوب نمی شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، سایپا و سیتروئن همین چندی پیش در محل وزارت صنعت،معدن و تچارت تفاهم نامه مشترک شان را امضا کردند و آن طور که منابع آگاه می گویند، مدل C4 به عنوان اولین محصول تولیدی این خودروساز فرانسوی، راهی سایپا خواهد شد.

این در شرایطی است که به گفته برخی کارشناسان، مدل C4، از پلت فرمی قدیمی و متعلق به 15 سال پیش برخوردار بوده و اتاق آن نیز در سال 2010 طراحی شده است. به عبارت بهتر، سایپا قرار است خودرویی را که پلت فرم آن به سال 2001 تعلق داشته و شش سال از آخرین طراحی اتاق آن می گذرد، به تولید برساند. به گفته کارشناسان، سیتروئن معمولا تولید هیچ محصولی را بیش از شش سال ادامه نمی دهد و بنابراین اگر بخواهد همین C4 فعلی را در سایپا تولید کند، عملا خودرویی از رده خارج را راهی این شرکت کرده است.

در این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا C4 با همین شکل و شمایل و طراحی فعلی به "جاده مخصوص" خواهد آمد یا اینکه سیتروئن مدل جدید آن را در اختیار دومین خودروساز بزرگ ایران قرار خواهد داد.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

 

منبع: صنعت نویس

کد خبر 58676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha