کد خبر 58695
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
بُرد مرسدس بنز با یک راهبرد غیرمعمول

پرشین خودرو: مرسدس بنز سال بسیار خوبی دارد و با وجود اینکه امسال روند رشد فروش خودرو در آن ضعیف شده اما این خودروساز سه ستاره همچنان فروش خوبی در بازار لوکس آمریکا داشته است.

به گزارش «پرشین خودرو»، مرسدس بنز در آمریکا ماه گذشته با فروش ۲۸ هزار و ۵۲۳ دستگاه خودرو که نسبت به ماه ژوییه سال گذشته ۳.۶ درصد رشد داشت، رکورد فروش جدیدی بر جای گذاشت. در نتیجه مرسدس بنز در میان برندهای لوکس شامل ب ام و، لکسوس و آئودی پیش افتاد.

دیتمار اکسلر، رییس و مدیرعامل مرسدس بنز آمریکا در بیانیه ای اظهار کرد: این شرکت همچنان شاهد روند فروش قوی در سه ماهه سوم بوده که حاصل عرضه سه مدل رویایی است. مدل اس کلاس کابریولت و اس ال سی رودستر به همراه مدل E-Class به رکورد جدید فروش در ماه ژوییه کمک کردند.

جالب این است که مرسدس بنز در بازاری که به کراس اوورها و شاسی بلندها علاقمند است، موفق شده خودروهای زیادی بفروشد.

از ابتدای امسال تاکنون پرفروش‌ترین مدل مرسدس، سی کلاس بوده که ۴۴ هزار دستگاه فروش داشته، در حالیکه سومین مدل پرفروش E-Class با حدود ۲۸ هزار دستگاه فروش بوده است. البته به این معنا نیست که شاسی بلندهای این شرکت فروش ندارند، بلکه در واقع این خودروها بسیار خوب فروش می روند.

فروش مدلهای شاسی بلند مرسدس شامل GLC، GLE و GLS در مقایسه با مدلهای رقیب از سوی ب ام و و آئودی برابر یا بالاتر بوده است.

از میان برندهای لوکس، تنها لکسوس فروش بیشتری نسبت به مرسدس داشته است. در رقابت فروش خودروهای لوکس در ماه ژوییه، لکسوس با فروش ۲۷ هزار و ۸۹۰ دستگاه در رتبه دوم قرار گرفت و پس از آن ب ام و با ۲۵ هزار و ۷۷۷ دستگاه و آئودی با ۱۸ هزار و ۳۶۴ دستگاه قرار گرفت.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، از ابتدای امسال تاکنون مرسدس بنز آمریکا ۱۹۱ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو فروخته است. فروش مرسدس نسبت به فروش ۱۷۹ هزار خودروی لکسوس و ب ام و برتری داشته است. با وجود اینکه فروش آئودی ۳.۶ درصد در هفت ماه نخست سال ۲۰۱۶ رشد کرد، این برند لوکس گروه فولکس واگن با فروش ۱۱۵ هزار و ۲۹۸ دستگاه، در رتبه چهارم قرار گرفت.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

کد خبر 58695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha