تحقق اهداف پیش بینی شده نماینده «میتسوبیشی» و «دی.اس» در ایران

پرشین خودرو: برای تابستان یک هدف گذاری تدوین شده بود که با توجه به فروش تیرماه، فکر می کنیم از این اهداف پیشی خواهیم گرفت.

علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن و دی.اس فرانسه در ایران در گفتگو با خبرنگار «پرشین خودرو» ضمن اعلام این مطلب گفت: فروش تابستانه گروه آرین در حوزه خودرو در تیر ماه سال جاری به هیچ عنوان با فروش سال گذشته مجموعه قابل مقایسه نیست و رشد فروش بسیار فراتر از انتظارات ما بوده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه اقبال عمومی به برند های میتسوبیشی و DS در حال افزایش است و با توجه به اینکه برند DS تازه در کشور معرفی شده فکر می کنیم با گذشت زمان و افزایش آگاهی مردم از برتری های این برند لوکس فرانسوی، شاهد رشد بیشتر فروش این دو برند در بازار ایران باشیم.

شکوهی در مورد فروش ویژه خودروی DS6 که قرار بود برای مدت زمان محدودی اتفاق بیفتد نیز گفت: استقبال مردم از این فروش ویژه بسیار زیاد بود و بسیار بیشتر از آنچه هدف گذاری کرده بودیم این محصول جدید مورد توجه و اقبال مردم قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به استقبال مردم از فروش ویژه، این امکان خرید تا 15 مرداد ماه ادامه داشته و از روز شنبه 16 مرداد بخشنامه جدید فروش برای DS6 ابلاغ می شود.

مدیر بازاریابی گروه آرین موتور سیگنال های دریافتی از بازار تابستانی خودرو برای دو برند میتسوبیشی و DS را مثبت ارزیابی کرد و از پیش بینی فروش بالای این دو برند در روزهای باقی مانده از تابستان خبر داد.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 58710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha