کد خبر 58718
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۲
کمک خودرو بنز به سانحه دیدگان

پرشین خودرو: شرکت مرسدس از فناوری واقعیت افزوده برای کمک به سانحه دیدگان حوادث رانندگی استفاده می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، با استفاده از برنامه ابداع شده این شرکت می توان شرایط سرنشینان یک اتومبیل تصادفی را بدون نزدیک شدن به آن مشاهده کرد.

این برنامه قابل نصب بر روی گوشی و تبلت Rescue Assist نام دارد و نمایی از وضعیت یک خودرو و سرنشینان آن را ترسیم می کند تا اعضای گروه های امدادی بتوانند با درک دقیق شرایط، سریع ترین و امن ترین راه را برای خارج کردن افراد از خودروی سانحه دیده پیدا کنند.

این برنامه با بررسی اطلاعات مربوط به هر خودرو نماهایی از روبرو و بالا را نمایش می دهد و برای استفاده از آن تنها کافیست گوشی یا تبلت را در برابر خودرو بگیرید تا درون آن را مشاهده کنید. با این کار تمامی سیستم ها و سخت افزارهای یک خودرو در قالب یک مدل سه بعدی نمایش داده می شوند.

این مدل مشاهده لوله های سوخت رسان هر خودرو، کابل های برق ولتاژ بالا در خودروهای برقی و هیبریدی و وضعیت کیسه های هوا را به سادگی ممکن می کند. لذا می توان با هوشمندی برای قطع لوله ها و کابل های یاد شده برای نجات جان مسافران تصمیم گرفت. زوم کردن و چرخاندن تصویر با استفاده از این برنامه هم به سادگی ممکن است.

برنامه یاد شده که برای آندروید و iOS در دسترس است، به ۲۴ زبان طراحی شده و با طیف گسترده ای از خودروهای ساخت مرسدس بنز سازگاری دارد.




 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.












منبع: مهر

کد خبر 58718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha