کمپین تبلیغاتی کمپانی «ب.ام.و» برای تمسخر «تسلاموتورز»!

پرشین خودرو: ب‌ام‌و به تازگی فروش مدل هیبرید پلاگین سری ۳ را آغاز کرده است. این شرکت در همین راستا کمپین تبلیغاتی با نام Wait or Drive راه‌اندازی کرده است تا به تمسخر خریداران تسلا مدل ۳ که یک سال دیگر خودروی خود را تحویل خواهند گرفت، بپردازد.

به گزارش «پرشین خودرو»، زومیت نوشت: تسلا مدل ۳ سال آینده با قیمت نهایی ۳۵ هزار دلار به بازار خواهد آمد. این خودروی برقی توانایی طی ۳۲۲ کیلومتر را بر هر بار شارژ دارد. در همین راستا خودروسازان آلمانی و در راس آن‌ها ب‌ام‌و برنامه‌های گسترده‌ای برای رقابت با تسلا در بازار خودروهای الکتریکی دارند. مرسدس بنز، آئودی و فولکس واگن خودروهای برقی خود را در سال ۲۰۱۸ با توانایی مشابه با تسلا مدل ۳ عرضه خواهند کرد. 

اما ب‌ام‌و که سابقه‌ی بیشتری در تولید خودروهای الکتریکی دارد، تبلیغات گسترده‌ای در راستای مقابله با نفوذ خودروهای برقی تسلا و معرفی و سری ۳ هیبرید پلاگین آغاز کرده است. این خودروساز اخیرا نیز اعلام کرده است به زودی نسخه‌ی تمام الکتریکی سدان محبوب خود را به بازار عرضه می‌کند.

 

ب ام و 330e خودرو الکتریکی

 

کمپین تبلیغاتی جدید ب‌ام‌و  Wait or Drive نام دارد و تمرکز اصلی آن بر در دسترس بودن سدان 330e است؛ این در حالی است که اگر هم‌اکنون اقدام به پیش‌خرید تسلا مدل ۳ کنید حداقل باید دو سال منتظر خودروی خود باشید. ب‌ام‌و 330e به انرژی برابر با تنها ۳.۹ لیتر بنزین برای طی ۱۰۰ کیلومتر مسافت احتیاج دارد.

ب‌ام‌و اخیرا در تولید خودرو‌های هیبریدی بهینه متمرکز شده است تا توانایی مقابله با رشد مضاعف خودروهای تسلا را تا زمان به اتمام رسیدن مراحل توسعه‌ی خودروهای الکتریکی خود و عرضه‌ی آن‌ها به بازار، داشته باشد. خودروهای هیبرید پلاگین ب‌ام‌و علاوه بر شارژ از طریق شبکه‌های برقی خانگی، امکان شارژ باتری از طریق پیشرانه‌ی بنزینی را نیز دارند.

 

ب ام و 330e خودرو الکتریکی

 

توسعه‌ی خودروهای هیبریدی از سوی ب‌ام‌و در حالی انجام می‌شود که این شرکت در سوی دیگر به تازگی حداکثر مسافت قابل حرکت i3 را از ۱۳۰ به ۱۸۴ کیلومتر افزایش داده است و همچنین مشغول توسعه‌ی خودروی الکتریکی جدید i5 را در کنار سری ۳ الکتریکی دارد.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 58961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha