کد خبر 59151
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
گرامیداشت محیط بانان با حضور ایرتویا

پرشین خودرو: همایش گرامیداشت روز محیط­بان، روز دوشنبه 25 مرداد در سالن آب منطقه ای بندرعباس و با حضور مقامات سازمان محیط زیست و استان هرمزگان برگزار شد. در این همایش آقای دکتر مجابی معاون سازمان محیط زیست با اشاره به نقش بی بدیل محیط بانان در حفاظت از مرزهای زیست محیطی کشور از رشادتها و فداکاریهای این قشر قدردانی نمودند.

به گزارش «پرشین خودرو»، محیط­بانان، از فداکارترین اقشار جامعه هستند که گاه با جان خود که با ارزش ترین دارایی انسانهاست، در مقابل متجاوزین به طبیعت ایستادگی می­کنند. بر طبق آمارهای رسمی، متاسفانه تعداد محیط­بانانی که در حین پاسداری و انجام وظیفه به شهادت رسیده­اند، بیش از 110 نفر می­باشد. آماری بسیار تکان دهنده و در عین حال دلخراش که لزوم توجه جدی­تر به این قشر را بیش از گذشته آشکار می­نمایند.

در همین راستا و به منظور حمایت از جامعه محیط­بانان کشور، صندوق ملی محیط زیست با حمایت شرکت ایرتویا، از خانواده سه محیط­­بان فداکار که طی ماه­های اخیر به شهادت رسیده بودند تقدیر به عمل آورد. سازمان ملی محیط زیست نیز لوح تقدیری را به پاس قدردانی از حمایتهای شرکت ایرتویا به آن اعطا نمود.

پیشتازی در ایفای مسئولیتهای اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین ارزشهای محوری شرکت ایرتویا می­باشد که این سیاست همراستا با رسالت کمپانی تویوتا موتورز ژاپن در این رابطه از جمله حفاظت از محیط زیست می باشد.
شرکت ایرتویا به عنوان نماینده انحصاری تویوتا ژاپن در ایران، همگام با رسالتهای کمپانی تویوتا در زمینه ایفای مسئولیت­های اجتماعی سازمان از جمله حفاظت از محیط زیست، همواره متعهد به ایفای مسئولیتهای اجتماعی خود بوده و آنرا جزو ارزشهای محوری خود دانسته است.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

 

 

 

 

کد خبر 59151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha