«هوندا» برند جدیدی را به ثبت رساند

پرشین خودرو: هوندا به تازگی نام تجاری مدل ZSX را به ثبت رسانده است. این احتمال وجود دارد که این نام برای نسخه‌ی کوچک‌تر سوپراسپرت NSX به کار رود.

به گزارش «پرشین خودرو»، زومیت در ادامه آورده است: شرکت خودروسازی هوندا با ثبت نام تجاری ZSX در اداره‌ی ثبت اختراعات اتحادیه‌ی اروپا در ۲۶ جولای، باعث شد که احتمال تولید برادر سوپراسپرت NSX افزایش یابد. 

خودروسازان پیش از توسعه‌ی خودروی جدیدی، اقدام به ثبت نام تجاری آن‌ می‌کند. هوندا نیز در همین راستا نام جدیدی را به ثبت رسانده که البته در این مورد شباهت زیاد NSX و ZSX باعث تعجب شده است. 

جالب است که پیش‌ از این هوندا نام ZSX را در متحده به ثبت رسانده بود. در تاریخ ۱۰ دسامبر ۲۰۱۲ اعتبار این ثبت به اتمام رسیده بود و حال این خودروساز اقدام به تمدید دوباره‌ی این نام کرده است.

یکی از مهندسین هوندا در مصاحبه با نشریه‌ی فرانسوی Automoto گفته است که این شرکت مدل مفهومی ZSX را در ژانویه‌ی ۲۰۱۷ در نمایشگاه اتومبیل دیترویت رونمایی می‌کند.

 

هوندا NSX

 

ظاهرا این خودرو به صورت کوپه‌ی هیبریدی مفهومی رونمایی خواهد شد و از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ شده متعلق به هوندا سیویک Type R در کنار دو الکتروموتور (که هر کدام وظیفه‌ی انتقال نیرو به چرخ‌های عقب را دارند) استفاده خواهد کرد. 

انتظار می‌رود ZSX برای رقابت با ب‌ام‌و M2 و پورشه ۷۱۸ عرضه شود.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha