کد خبر 59182
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
60 خودروی لوکس دیگر هم نابود می‌شود؟

پرشین خودرو: رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: 60 خودروی لوکس قاچاق پس از طی کردن فرایند قانونی در انتظار صادرات یا انهدام هستند.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از میزان، امین دلیری با اشاره به اینکه فردا چهارشنبه ساعت 10 صبح انهدام سراسری کالاهای قاچاق در کشور و نیز در استان تهران انجام خواهد شد، اظهار داشت: این کالاها در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار گرفته و مجوز انهدام آن از سوی مراجع قضایی صادر شده است.

رئیس سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه بیش از 60 خودروی لوکس خارجی که به ظن قاچاق توقیف شده در اختیار این سازمان قرار دارد، تصریح کرد: این خودروها در حال طی کردن فرایند تعیین تکلیف قانونی هستند، تا پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی نسبت به تعیین تکلیف آنها بر اساس ماده 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدام شود.

وی با بیان اینکه هنوز مجوز قضایی برای انهدام خودروهای قاچاق صادر نشده است، ادامه داد: در صورتی که تقاضایی برای صادرات این خودروهای وجود نداشته باشد، مجوز انهدام آنها صادر خواهد شد، همچنین در میان این خودروها برندهایی مانند پورشه، بنز و رولز رویز مشاهده می‌شود.

دلیری با اشاره به آیین‌نامه اجرایی ماده 55 و 56 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: این آیین‌نامه 3 مرداد سال جاری ابلاغ شده که مربوط به حوزه فروش، صادرات و انهدام کالاهای قاچاق است.

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha