کد خبر 59243
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
نجات از خودرو با فداکاری مامورپلیس

پرشین خودرو: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سرنشینان گرفتار در یک دستگاه خودرو که در یک سانحه رانندگی دچار حریق شده بود، با از خودگذشتگی مامور پلیس نجات یافتند.

به گزارش «پرشین خودرو»، مجید مهرانفر اظهار داشت: در سانحه رانندگی در کمربندی شمالی اراک مقابل قرار گاه پلیس راه یک دستگاه خودروی سواری ام وی ام پس از برخورد با سواری زانتیا به سمت راست راه منحرف و با قسمت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده و به زیر تریلر می‌رود.

وی اضافه کرد:‌ در این حادثه قسمت جلوی خودروی سواری دچار آسیب دیدگی شدید شده و تا شیشه جلو کاملاً در زیر تریلر قرار می گیرد و دو نفر سرنشین آن نیز به علت خسارت و جراحات وارده قادر به خروج از خودرو نشده و در آن گرفتار می‌شوند.

مهرانفر ادامه داد: بلافاصله تعدادی از شهروندان برای کمک به آسیب دیدگان در صحنه تصادف حاضر می‌شوند و زمانی که در حال خارج کردن دو سرنشین خودرو بودند، وسیله نقلیه از ناحیه موتور دچار حریق می‌شود و افراد حاضر با توجه به شدت حریق و احتمال انفجار خودرو از محل دور می‌شوند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه گفت:‌ با توجه به اینکه هر دو سرنشین هنوز در خودرو گرفتار بودند، جناب ستواندوم امیرحسین مزراعی برای جلوگیری از شعله‌ور شدن آتش و نجات سرنشین محبوس شده درخودرو، به خودرو در حال سوختن نزدیک شده و با دست اقدام به پاشیدن خاک به داخل موتور خودرو می‌کند.

وی اضافه کرد: ‌با از خودگذشتگی این مامور وظیفه شناس و اقدامات بعدی صورت گرفته، آتش مهار می‌شود و هر دو سرنشین خودرو نیز نجات می‌یابند و برای سیر مراحل مداوا به مراکز درمانی انتقال می‌شوند.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
















منبع: فارس

کد خبر 59243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha