سامانه 096440 حق تعیین تکلیف کردن برای مشتری را ندارد

پرشین خودرو: چنانچه با سامانه 096440 تماس گرفتید و به شما اعلام کردند که به تعمیرگاه مراجعه كنید و ما نمی توانیم خدمت دهیم خلاف آشكار است.

میثم عسگری مدیر ارتباطات شرکت امداد خودرو ایران، در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن اعلام این مطلب گفت: اپراتورهای سامانه 096440 اجازه ندارند برای مشتریانی که نیاز به امداد دارند، تعیین تکلیف کند.

وی ادامه داد: بسیار صریح و روشن اعلام می کنم که اگر بعد از تماس با امداد خودرو جوابی غیر از ارسال کمک شنیدید، این یک تخلف و قابل پیگیری است.

مدیر ارتباطات شرکت امداد خودرو ایران تصریح کرد: نوع تماس های سامانه 096440 دو نوع است یا خودروی مشتری روشن نمی شود که خوب تکلیف روشن است و جای هیچ پرسشی نیست و یا ماشین دارای مشکلات فنی شده است و مشتری از ترس عواقب بعدی آن با ما تماس گرفته که خوب این اتفاق هم بعد از طی مراحلی به ارسال کمک منتهی می شود.

وی افزود: چنانچه خودروی شما روشن می شود مراحل کار با راهنمایی کارشناسان فنی از پشت تلفن آغاز شده و بعد از طی این مراحل اگر خودر هنوز هم مشکل داشت، یک خودروی امداد برای شما فرستاده شده و تعمیرات مورد نیاز در محل انجام می شود.

عسگری تاکید کرد: بیش از 80 درصد تماس های امداد با ارسال خودروی امداد در محل و رفع خرابی در همان محل مرتفع می شود اما در این میان برخی از موارد نیاز به تعمیرات تخصصی دارد که برای آن هم یک خودروی حمل کننده به محل رفته و خودرو را تا تعمیرگاه مجاز ایران خودرو و امداد خودرو حمل می کند.

وی از تمام مشتریان و مشترکان ایران خودرو و امداد خودرو خواست تا اگر در هنگام خرابی خودروی خود با این روال کاری روبه رو نشده و به طور مثال به آنها اعلام شد که «به تعمیرگاه مراجعه فرمایید»، بدون معطلی با واحد شکایات تماس گرفته و مراتب را اعلام کنند تا مشکل را حل کرده و با خاطی برخورد نماییم.

مدیر ارتباطات شرکت امداد خودرو ایران خاطرنشان كرد: نمی توانیم بگوییم در این حجم کاری سامانه 096440 هیچ گونه تخلف یا نقصی وجود ندارد اما؛ تعداد این تخلفات بسیار ناچیز است اما از نگاه ما همین مقدار نیز باید صفر شود.






 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha