مشارکت مردم در نظرسنجی كیفیت خودرو

پرشین خودرو: رییس كمیسیون صنایع و معادن مجلس از تمدید مهلت شركت در نظرسنجی كیفیت خودروهای داخلی تا پایان شهریور خبر داده و از شهروندان خواست جهت كمك به ارتقای كیفیت خودروهای داخلی به سایت مجلس مراجعه و در نظرسنجی شركت ‌كنند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سیدحسین هاشمی معتقد است هرچه تعداد شركت‌كنندگان در نظرسنجی بیشتر باشد، اطلاعات جامع‌تری از وضعیت موجود به دست آمده و كمك بیشتری به رفع چالش‌ها و كمبودهای این حوزه خواهد كرد. رییس كمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار كرد: مهلت شركت در نظرسنجی كیفیت خودروهای داخلی تا پایان شهریور تمدید شد، بنابراین هم‌چنان شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت خانه ملت در این نظرسنجی شركت كنند. وی با بیان این‌كه وظیفه‌ مجلس وضع قانون و نظارت بر حسن اجرای آن است، خاطرنشان كرد: طبق قانون خودروسازان وظایفی در زمینه‌ ارتقای استاندارد و كیفیت تولیدات داخلی برعهده دارند كه از مهم‌ترین آنها اجرای قانون ارتقای كیفیت خودرو مصوب سال گذشته است. این نظرسنجی نیز كمك مناسبی برای ارزیابی دیدگاه شهروندان از عملكرد خودروسازان در این زمینه خواهد كرد. وی ادامه داد: معتقدیم خودروسازان داخلی باید به‌گونه‌ای عمل كنند كه خودروی تولیدی آنها حداكثر پنج درصد با تولیدات مشابه خودروسازان خارجی از نظر كیفیت و قیمت تفاوت داشته باشد. وی افزود: به عنوان مثال یك خودرو با قیمت حدود 20 میلیون تومان در ایران از نظر قیمت و كیفیت باید مشابه یك خودرو 20 هزار دلاری در خارج از كشور باشد، در غیر این صورت هم‌ حق مصرف‌كنندگان ضایع شده و هم امكان صادرات نخواهیم داشت. هاشمی تصریح كرد: از همه شهروندان می‌خواهیم در مهلت باقی مانده در نظرسنجی مجلس در سایت خانه ملت شركت كرده و نظرات‌شان را در مواردی همچون كیفیت خمات فروش و پس از فروش خودروسازان بیان كنند.
کد خبر 5936

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    اخه کی وقت داره فر م پر کنه بره پست خونه و ارسال کنه؟؟مگر خود خودروساز کهوقت برای اینکار ها خیلی دارند
  • ریاحی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    0 0
    یعنی شما واقعا از این خواسته عمومی مردم از هر قشر و هر سطح درآمدی بی اطلاع هستید که نیاز به نظر سنجی آنهم با این روش ابتدایی دارید ؟ یعنی شما واقعا نمیدانید مردم از این بازار انحصاری و بدون حق انتخاب و پرهزینه و حمایتهای افراطی از خودروسازان چقدر عصبانی هستند ؟
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    0 0
    یه کم بین خودرو 20 میلیونی ایرانی و 20 هزار دلاری خارجی که تفاوت هههههههست فقط یه کم