اجرای طرح ویژه برای مقابله با تخلفات نمایندگی های مجاز

پرشین خودرو: چنانچه نمایندگان ما برای تعمیرات از قطعات غیر اصل یا دست دوم استفاده کنند، تخلف کرده و به شدت با آنها برخورد می شود.

سید رضا حسینی مدیر عامل شرکت ایساکو در گفت وگو با خبرنگار «پرشین خودرو» ضمن اعلام این مطلب گفت: این اتفاق جزو تخلفاتی است که ممکن است در هر ساختاری وجود داشته باشد.


وی ادامه داد: ایساکو برای جلوگیری و برخورد با این تخلفات طرح های ویژه ای داشته و هم اکنون نیز طرح ویژه ای را در دست داریم و با ورود به حوزه گارانتی این ضعف را در کنترل خود خواهیم گرفت.


مدیر عامل ایساکو در مورد طرح ویژه ایساکو برای جلوگیری از تخلفات نمایندگی ها گفت: در این طرح تمام داغی ها و فاکتورهایی که نمایندگان می فرستند توسط دفاتر منطقه ای ما مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.


وی افزود: در صورتیکه که در این ارزیابی ها تخلفی مشاهده شود براساس آیین نامه های جدید برخورد شدیدی با متخلفان صورت خواهد گرفت.


حسینی با اشاره به این مطلب که در آیین نامه جدید اعطا و لغو نمایندگی، بسیار سخت گیرانه با تخلفات برخورد می شود، گفت: در این آیین نامه جدید، برای تخلفات نمایندگی ها از جریمه های بازدارنده استفاده شده تا از تخلفات بعدی جلوگیری شود ضمن اینکه در همین برخوردها ما جلوی فعالیت نمایندگان متخلف را خواهیم گرفت.


وی تاکید کرد: از ابتدای تایید این آیین نامه، 9 نمایندگی تعلیق و 3 نمایندگی لغو امتیاز شده اند که این نشان از عزم ایساکو برای کم کردن تخلفات احتمالی است.


مدیر عامل ایساکو در مورد مواردی که باعث تعلیق یا لغو مجوز نمایندگان می شود خاطرنشان كرد: تکرار تخلف، شکایت های مشتریان به علت عدم خدمت رسانی مناسب، رفع نقص مشکلات خودروی مشتری و تخلفات در مورد گارانتی خودروها بیشترین دلیل برای برخورد ما با نمایندگان است.



 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.










 

کد خبر 59394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha