کد خبر 59464
۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
روشی برای سرقت خودروهای مدل بالا

پرشین خودرو: رییس کلانتری 101 تجریش از دستگیری دو سارق که با ایجاد تصادف ساختگی با خودروهای مدل‌ بالا اقدام به سرقت از داخل آن کرده بودند، خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرهنگ ناصری نژاد درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری 101 تجریش در حال گشت‌زنی در خیابان اندرزگو بود که متوجه درگیری میان چند نفر و تجمع تعدادی از شهروندان برای تماشای این درگیری شد که بلافاصله برای بررسی مساله به محل رفتند.

وی در ادامه اظهارکرد:‌ پس از حضور مأموران در محل، شهروندان دو موتورسوار را که سعی در فرار داشتند به آنان تحویل داده و گفتند که یکی از موتورسوارها پس از برخورد با خودروی یکی از شهروندان اقدام به ایجاد سر و صدا کرده و زمانی که راننده خودرو از وسیله نقلیه اش پیاده شده موتورسوار دیگر از آن‌سوی خودرو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، تبلت و کیف مالک خودرو کرده است.

رییس کلانتری 101 تجریش با بیان اینکه با هوشیاری راننده و شهروندان هر دو سارق محاصره و گرفتار شدند، گفت: مأموران هر دو متهم را به همراه راننده به مقر انتظامی منتقل کردند.

ناصری‌نژاد، ادامه داد: دو متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته اما ابتدا اصرار داشتند که بی‌گناه هستند اما در نهایت به جرم خود مبنی بر سرقت از داخل خودروها تحت پوشش تصادف ساختگی اعتراف کرده و گفتند که با همدستی یکدیگر برای خودروهای مدل بالا تصادف ساختگی ایجاد کرده و در فرصتی مناسب با سوء استفاده از غفلت راننده اقدام به سرقت لوازم شخصی راننده از داخل خودرو کرده‌اند.

وی با بیان اینکه متهمان به بیش از هشت فقره سرقت به این شیوه اعتراف کردند، گفت: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده و با شکایت مالباخته در اختیار دادسرا قرار گرفتند تا در این خصوص اقدامات قضایی لازم انجام شود.

 

 

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha