خرید آریزو5 «چری» با پرداخت 20 میلیون تومان

پرشین خودرو: شرکت مدیران خودرو برای خدمت رسانی بهتر به خریداران خود طرح خرید اقساطی خود برای خودروی آریزو5 کلید زد.

به گزارش «پرشین خودرو»، شرکت مدیران خودرو در جدیدترین بخشنامه فروش خود برای محصول آریزو5 دو مدل فروش نقدی و قسطی را ارائه کرده است.


در این بخشنامه قیمت فروش نقدی آریزو5 مدل Excellent، 745 میلیون و پانصد و ده هزار ریال اعلام شده و خریداران باید در زمان ثبت نام کل این مبلغ را واریز نمایند.


همچنین سود انصراف از خرید در این مدل فروش 16 درصد و زمان تحویل خودرو 30 روز اعلام شده است و در صورتیکه شرکت در زمان اعلام شده خودرو را تحویل ندهد 20 درصد سود تاخیر به خریداران پرداخت می نماید.


همچنین قیمت نقدی آریزو 5 مدل لاکچری در بخشنامه جدید 694 میلیون و ده هزار ریال اعلام شده و سایر شرایط همانند مدل اکسلنت خواهد بود.


اما شرکت چری و مدیران خودرو برای این دو مدل خودروی آریزو 5 خود طرح فروش قسطی را هم در نظر گرفته اند که بر این اساس علاقه مندان به خودروی آریزو5 اکسلنت برای پیش ثبت نام باید 223 میلیون و ششصد و پنجاه هزار ریال پرداخت کرده و در زمان صدور دعوتنامه 30 درصد دیگر از مبلغ را واریز می نمایید.


در ادامه برای مبلغ باقی مانده شما از تسهیلات 12 تا 24 ماهه استفاده کرده و خودروی خود را بعد از 60 روز تحویل خواهید گرفت. سود مشارکت و انصراف در این نوع خرید 22 و 16 درصد در نظر گرفته شده است.


اگر شما خواهان نوع لاکچری این خودروهستید نیز باید بدانید تنها با پیش پرداخت 208 میلیون و دویست و سه هزار ریال می توانید ثبت نام کرده و در هنگام صدور دعوتنامه نیز 30 درصد مبلغ را واریز خواهید کرد و مابقی را با دریافت تسهیلات 12 تا 24 ماهه پرداخت می نمایید.







 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.





 

کد خبر 59553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha