کد خبر 59672
۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
ورود سامسونگ به دنیای قطعه‌سازی

پرشین خودرو: به گفته منابع آگاه، سامسونگ الکترونیکس در مذاکرات پیشرفته برای خرید واحد قطعه سازی خودروی "مگنتی مارلی" متعلق به شرکت خودروسازی فیات کرایسلر اتومبیل است.

به گزارش «پرشین خودرو»، سرجیو مارچیونه، مدیرعامل فیات کرایسلر اتومبیل در مصاحبه‌ای با تلویزیون بلومبرگ در رم گفت: سامسونگ الکترونیکس یک شریک احتمالی است و این خودروساز روابط خوبی با سامسونگ به عنوان یک تامین کننده و یک شریک استراتژیک احتمالی دارد.

مارچیونه با نایب رییس سامسونگ الکترونیکس که در کنار وی در هیات مدیره شرکت اکسور حضور دارد، روابط خوبی دارد.

با اینهمه مدیرعامل فیات کرایسلر درباره این پرسش که آیا سامسونگ برای واحد مارلی پیشنهاد خرید خواهد داد، حاضر به اظهارنظر نشد.

به گفته منابع آگاه، سامسونگ در مرحله مذاکرات پیشرفته برای خرید تمام یا بخشی از شرکت مگنتی مارلی است. این شرکت کره ای علاقه خاصی به فعالیت سیستم‌های روشنایی، سرگرمی و مخابراتی مارلی دارد و ممکن است بخواهد کل شرکت را خریداری کند.

بر اساس گزارش روزنامه مائیل بیزنس کره جنوبی، نایب رییس هیات مدیره سامسونگ اواخر ماه جاری به اروپا سفر خواهد کرد تا در نشست هیات مدیره اکسور حضور پیدا کند و در جریان این سفر درباره خرید مگنتی مارلی مذاکره خواهد کرد.

مدیرعامل فیات پس از اینکه از تلاش برای ادغام با جنرال موتور دست برداشت، کاهش بدهی را اولویت اصلی خود تا سال ۲۰۱۹ که سمتش را واگذار می کند، قرار داده است. رسیدن به این هدف فیات کرایسلر را در موقعیت بهتری برای یافتن شریک قرار می دهد. مارچیونه بر این باور است که صنعت خودرو برای تامین سرمایه گذاری در فناوری جدید، باید یکپارچه شود.

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.








منبع: ایسنا

کد خبر 59672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha