امتیاز اروپایی مردم به خودروهای «سانگ یانگ» كره

پرشین خودرو: خودروهای سانگ یانگ کره جنوبی در رتبه بندی خودروها از لحاظ تعداد عیوب مشاهده شده مردم در 3 ماه اول مالکیت خودروها به عنوانی همطراز با خودروهای اروپایی دست یافت.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، شاید در نگاه اول بگویید مگر "سانگ یانگ" اول، دوم یا سوم شده است که به آن می پردازید و ششم شدن که هنر نیست اما چنانچه با دقت بیشتری به این رده بندی توجه شده و رقبای بالا و پایین این برند کره ای بررسی شود مشاهده خواهید کرد که عنوان ششمی خودروهای "سانگ یانگ" و نمره اروپایی مردم به قدیمی ترین برند خودروسازی کره جنوبی را نباید دست کم گرفت.
 


براساس این گزارش، خودروهای سانگ یانگ در میان محصولات کره ای حاضر در بازار ایران دارای کمترین عیوب از دید مردم و پس از 3 برند مطرح اروپایی و 2 برند ژاپنی در جایگاه ششم قرار دارد.



تصمیم نداریم خیلی به این خبر بپردازیم چراکه این گزارش و اینفوگرافی پیش تر و در یکی دو روز گذشته انعکاس یافته بود، و این بار فقط با این هدف که هم ما و هم شما همراهان عزیز با نگاهی کارشناسانه تر به آن بنگریم روی خروجی قرار گرفته است.
 


یادآور می شود که اینفوگرافی فوق با اعلام نتایج گزارش اندازه گیری رضایت مندی مشتریان در سال 1394( 2015 -2016 ) به بررسی کیفیت اولیه خودروها و شاخص IQS یا به عبارتی تعداد عیوب مشاهده شده در هر 100 خودرو در سه ماهه اول مالکیت از نظر مشتریان پرداخته است.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.

 

کد خبر 59830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    0 0
    خودرویی خوب و با کیفیت که توسط شرکتی بد در ایران عرضه میشود . شرکتی که بعد از گذشت 5 ماه از تحویل اولین سری تیوولی هنوز لوازم اولیه همانند فیلتر هوا و روغن را در نمایندگی موجود ندارد . ( احتمالا طبق معمول چاپ نمیکنید ادمین جان )