کد خبر 59858
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۹
فیس لیفت کوچکترین عضو «هیوندای» در پاریس

پرشین خودرو: هیوندای i10 کوچک‌ترین عضو خانواده هیوندای، برای شرکت در نمایشگاه خودروی پاریس امسال و هم برای آغاز دور جدیدی از عمر چند ساله خود، در قالب نسخه‌ای فیس لیفت لباس جدید به تن کرده و صورت خود را هم آرایش کرده است تا با چهره‌ای بهتر و بروز‌تر در بازار حاضر شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، اول از همه به اصلی‌ترین قسمت این خودرو بپردازیم، می‌توان گفت که شرکت خودروسازی هیوندای برای شروع دور جدید فعالیت این خودرو در بازار، از دو پیشرانه کوچک 1 لیتری سه سیلندر توربوشارژر و 1.2 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی استفاده کرده است.


با انتخاب پیشرانه 1.2 لیتری تنفس طبیعی، موتوری 87 اسب بخاری با گشتاور 120 نیوتن متری نصیبتان خواهد شد که در هنگام ثبت نام هزینه‌ای کمتر برای شما خواهد داشت.


ولی اگر به دنبال پیشرانه‌ای قوی‌تر هستید و حاضرید برای آن پول بیشتری پرداخت کنید، می‌‌توانید موتور 1 لیتری را انتخاب کرده و از قدرت 100 اسب بخاری آن لذت ببرید. هرچند در این میان، شرکت خودروسازی هیوندای از وجود یک موتور 120 اسب بخاری هم سخن گفته است.


علاوه بر این‌ها، سفارشی سازی هیوندای i10 به سیستم انتقال قدرت این خودرو هم آورده شده تا مشتریان با انتخاب یکی از جعبه دنده‌های 5 سرعته دستی، یا 4 سرعته اتوماتیک، نیروی تولیدی موتور خود را به چرخ‌های جلو ارسال کنند.


با نگاهی کلی به تصاویر آپلود شده بر روی پنل، می‌توانید تغییرات اعمال شده بر روی ظاهر این خودروی کوچک را مشاهده کنید، ولی جدیدا در باطن این خودرو از سیستم‌های ایمنی و رفاهی جدیدی استفاده شده که به ترتیب شامل سیستم سرگرمی بروز شده با قابلیت اتصال به اپل کارپلی و آندروید، سیستم ایمنی هشدار برخورد از جلو (FCWS)، سیستم هشدار خروج از جاده (LDWS) که به صورت اختیاری بر روی تیپ‌های مختلف نصب می‌شود و در آخر هم سیستم هشدار مانور ناایمن در سرعت‌های بیش از 60 کیلومتر بر ساعت می‌شود.





 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.


 

کد خبر 59858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha