کد خبر 59863
۱۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
مرسدس بنز GLC 43 کوپه رونمایی شد

پرشین خودرو: مرسدس بنز با همکاری AMG که در اوایل فروردین ماه سال جاری، مرسدس بنز GLC43 را معرفی کرده بود، حالا با یکسری تغییرات ظاهری و باطنی، مدل GLC43 کوپه را هم رونمایی کرده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، در قدم اول می‌توان گفت که قدرت مورد نیاز این خودرو توسط پیشرانه‌ای 3 لیتری شش سیلندر BiTurbo تامین می‌شود که 362 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور دارد و به کمک جعبه دنده‌ای 9 سرعته اتوماتیک AMG تحت عنوان 9G-TRONIC و یک سیستم چهارچرخ محرک 4MATIC، میتواند به شتابی صفر تا صد 4.8 ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی 250 کیلومتر بر ساعتی با محدود کننده الکترونیکی برسد.


شاید این قدرت در نگاه اول کمی ضعیف به نظر برسد، ولی در مقایسه با رقیب اصلی این خودرو یعنی بی ام و M40i، حدود 7 اسب بخار قدرت بیشتر و حدود 50 نیوتن متر گشتاور بیشتر دارد که باعث شده 0.5 ثانیه سریع‌تر از بی.ام.و به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد.


از لحاظ ظاهری هم می‌توان گفت که مرسدس بنز GLC43 کوپه نسبت به نسخه اصلی، در قسمت جلویی شباهت‌هایی نزدیک به یکدیگر دارند، ولی در عقب با توجه به قوس تند سقف، می‌توان تغییرات بسیار بیشتری را مشاهده کرد، هرچند اینکه برای مرسدس بنز GLC43 کوپه از فاکتورهای اسپرت بیشتر، همچون اسپویلر انتهای بدنه و دیفیوزر زیر سپر عقب در کنار خروجی‌های 4تایی اگزوز استفاده شده است.


از دیگر تغییرات یا تقویت‌های AMG بر روی این شاسی بلند هم می‌توان به سیستم تعلیقی جدید با کمک فنرهای تطبیقی اشاره داشت که در چهار حالت محیط زیست، آسایش، اسپرت و اسپرت پلاس قابل استفاده است. علاوه بر این، سیستم فرمانی اسپرت حساس به سرعت و سیستم ترمز عملکرد بالا هم فاکتور‌های تغییر یافته در این خودرو هستند.





 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 59863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha